Aviseringar
Rensa alla

Förstör porr relationen?


Ämnesstartare

Som det låter..
förstörs relationen om den ena tittar på porr när den är själv? Har ni nåt emot om er parner ser på porr?
Har ni tillåtit/förbjudit det liksom?

Till de som tycker att porr är okej i relationen:

Om man tar ett exmpel på ett par här med person A och B;
A har vill kanske i genomsnitt ha sex med B 3-4 gånger i veckan. B är nöjd med 2 gånger i veckan.

Är det ok om B ser på porr själv fastän A gärna skulle haft sex/hett mys oftare med B?

Vad tycker ni? [smile]


   
Citera

Folk får väl titta på porr ifall de vill. Vad gör det dig när du ändå inte är där? [zzz]


   
SvaraCitera

jag skulle inte bry mig om min flickvän tittade på porr, jag gör det men blir knappt upphetsad av det längre eftersom jag har henne[smile]


   
SvaraCitera

Ända gången jag skulle bli upprörd i en relation är om min kille skulle vara kåt när jag är det, men ändå välja porr framför att ha sex, eller bli av runkad/sugen av mig osv..


   
SvaraCitera

Jag vet inte om porr förstör relationen, men jag irriterar mig på alla kvinnospalter där de klagar på att deras män kollar på porr, och det är själva porrtittandet de stör sig på.. >,<


   
SvaraCitera

Jag tycker verkligen inte att det är ett problem. Vad min partner gör när jag inte är där är helt och hållet hennes egna business, så länge det inte strider mot de regler vi satt upp för vårt förhållande.


   
SvaraCitera

Jag skulle inte ha några problem med det. Är man inte tillgänglig så... [rolleyes]


   
SvaraCitera

tweegy:

förstörs relationen om den ena tittar på porr när den är själv?

Nej, det tvivlar jag. [tard]

tweegy:

Har ni nåt emot om er parner ser på porr?

Nej, han får väl se på porr om han vill.

tweegy:

Har ni tillåtit/förbjudit det liksom?

Öh. Vi har inte pratat om det direkt. [tard]
Jag har dock extremt svårt att tänka mig honom kollandes på porr. Men det kan vara min extrema naivitet som talar.


   
SvaraCitera

Min pojkvän skulle gärna få kolla på porr om han vill.


   
SvaraCitera

tweegy:

förstörs relationen om den ena tittar på porr när den är själv? Har ni nåt emot om er parner ser på porr?

Inte vad jag själv upplevt. Båda har varit så pass öppna att ingen bryr sig om vad den andre kollar på [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera