Aviseringar
Rensa alla

förstöra för elaka häxan


Ämnesstartare

hej
nu ska jag börja och kalla min mamma för elaka häxan...gjord d förut
och jag måste komma på 1 sätt att förstöra för henne!!! för hon är jämt elak mot mig och det tycker jag är jätte jobbigt
hon har stulit mina pengar och ska bygga en jätte dyr garage, fast hon inte äns behöver en sånn. och hon har blivit kompis med mina kompisar och gjort så jag inte kan vara vän med dem längre, för hon är jätte trevlig mot dem så ingen av dem ska tro på mig när jag säger att hon är elak
men allt handlar inte om pengar om ni tror de, och jag måste förstöra för alla andra som är elaka mot mig och sen säger ngt dåligt om mig, tillexempel att jag är sjuk eller hittat på saker, för det skulle vara något fel på mig. säger inga namn för då kommer ingen här heller tro mig, men vissa är elaka mot mig och tror dem ska komma undan med det, men det gör ni aldrig
någon här som vet vad d går göra? ifall någon håller på och trycker ner en, och ska göra så man blir dålig, bara för att få bygga ett garage, och renovera saker, och göra annat som bara är jobbigt?


   
Citera

Flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte så enkelt bara "flytta"


   
SvaraCitera
Lounge

191 dalmatiner:

men vissa är elaka mot mig och tror dem ska komma undan med det, men det gör ni aldrig

vad ska du göra åt det då? [crazy]


   
SvaraCitera
Lounge

vet ej om jag borde feara för mitt liv här, inte för att jag har varit elak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du försökt prata med elaka häxan och sagt åt henne att hon sårar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

vad ska du göra åt det då? [crazy]

det vet jag inte jusst nu men kanske kommer på nåt

Lounge:

vet ej om jag borde feara för mitt liv här, inte för att jag har varit elak

menade inte direckt dig^^

amsi:

har du försökt prata med elaka häxan och sagt åt henne att hon sårar dig?

ja jätte mkt


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

det är inte så enkelt bara "flytta"

Inkomst och sen hitta bostad.

Prata med henne om problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

ja jätte mkt

har du försökt prata med någon annan som kan hjälpa dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Inkomst och sen hitta bostad.

orkar inte jobba för jag är för trasig...men kanske måste d. känns så onödigt när jag egentligen har pengar från 2 jobb jag haft förut + från andra saker!!!men dom har elaka häxan stulit för att bygga idiot saker[mad]

My dreams are her:

Prata med henne om problemet.

redan gjort det i 1000 år men hon lyssnar inte för hon säger bara "du har asspbergers syndrom" lr "oj då vi måste åka till psyk sjukhuset med dig för du gör inte allt som jag vill" (hon börja säga de för 15 år sän så ingen kan säga att jag har blivit 7k i huvudet nu!!!!!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har du försökt prata med någon annan som kan hjälpa dig?

ja alla


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

jobbigt?

shit råna henne och ta allt hon har

Dold text: bli hennes morsa och ba bestäm allt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

ja alla

vilka är alla?


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

jaalla

eller bygg en bål och lura dit henne!! det förstörde för häxor förr i tiden!! [smile]


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

orkar inte jobba för jag är för trasig...men kanske måste d. känns så onödigt när jag egentligen har pengar från 2 jobb jag haft förut + från andra saker!!!men dom har elaka häxan stulit för att bygga idiot saker

Varför lånade du ut pengarna till henne?

191 dalmatiner:

redan gjort det i 1000 år men hon lyssnar inte för hon säger bara "du har asspbergers syndrom" lr "oj då vi måste åka till psyk sjukhuset med dig för du gör inte allt som jag vill" (hon börja säga de för 15 år sän så ingen kan säga att jag har blivit 7k i huvudet nu!!!!!)

Vet inte om du har Aspergers syndrom eller inte. Hur som helst är det elakt av henne att använda det som ett motargument i era diskussioner. Har i övrigt i så mycket att komma med än att du kan diskutera sakligare eller på ett annat sätt med henne.


   
SvaraCitera