Aviseringar
Rensa alla

förstöra för elaka häxan


Ämnesstartare

K Special E GottiGott:

shit råna henne och ta allt hon har

Dold text: bli hennes morsa och ba bestäm allt!!

hon har bara skräp...

tog bort henne från face bok vänner så det va juh bra iaf ^^

amsi:

vilka är alla?

olika kompisar min föra pojkvän o sen ingen mer...men jag vet inte ngn som kan hjälpa mig mkt..

K Special E GottiGott:

eller bygg en bål och lura dit henne!! det förstörde för häxor förr i tiden!! [smile]

tack!!


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

hon har bara skräp...

tog bort henne från face bok vänner så det va juh bra iaf ^^

bra!! då kan hon inte ta saker från dig där iallfall!! du kan ju fråga om hon vill flytta ut från lägenheten så du får slippa henne? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

olika kompisar min föra pojkvän o sen ingen mer...men jag vet inte ngn som kan hjälpa mig mkt..

kanske en kurator? de är inte lika jobbiga som psykologer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Varför lånade du ut pengarna till henne?

först var det för jag var under 18 och då kan ju föräldrarna bara ta ens pengar även fast man inte vill. och sen var det för hon sa att hon behövde låna dom pengarna till att betala tillbaka ett lån, och att jag skulle få tillbaka dom på 2 lr 3 månader. och d verkade som hon inte lurade mig för hon sa att hon skulle ha råd med d när vi hadde sålt min lgnhet, så jag lånade ut dom för att vara snäll, och för att inte bråka med henne när d verkade som hon inte lurades!!! men sen nu låtsas hon bara som d inte äns har hänt och jämt und viker att prata om dom sakerna, o när jag vill prata om dom sakerna låtsas hon att hon gör nåt jätte viktigt så d inte går säga nått ens...

My dreams are her:

Vet inte om du har Aspergers syndrom eller inte. Hur som helst är det elakt av henne att använda det som ett motargument i era diskussioner. Har i övrigt i så mycket att komma med än att du kan diskutera sakligare eller på ett annat sätt med henne.

vet inte heller om jag har det men det spelar ingen roll, även om jag har d så kan hon inte hålla på och göra allt elakt som hon kommer på mot mig...
jag är nog jätte dålig på att diskutera saker för jag har försökt och säga vissa saker till henne i flera år men hon tkr att allt jag säger betyder inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

kanske en kurator? de är inte lika jobbiga som psykologer.

d finns väl bara när man går i skolan? gör inte dt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

d finns väl bara när man går i skolan? gör inte dt

nej, finns på ungdomsmottagningar och vårdcentraler och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nej, finns på ungdomsmottagningar och vårdcentraler och så

är inte d bara gamla feta tanter somär kurator? och bara säger "vad synd om dig" bla bla bla... och inte kan göra något förutom att säga åt mig att göra dom sakerna jag redan har försökt göra hela tiden


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

verkade som hon inte lurade mig för hon sa att hon skulle ha råd med d när vi hadde sålt min lgnhet, så jag lånade ut dom för att vara snäll, och för att inte bråka med henne när d verkade som hon inte lurades!!! men sen nu låtsas hon bara som d inte äns har hänt och jämt und viker att prata om dom sakerna, o när jag vill prata om dom sakerna låtsas hon att hon gör nåt jätte viktigt så d inte går säga nått ens...

Personligen skulle jag var på som fan för att få pengarna tillbaka. Har ni något avtal om lånen? Om nej kan det vara svårt om du vill anmäla eller dra in något juridisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

är inte d bara gamla feta tanter somär kurator? och bara säger "vad synd om dig" bla bla bla... och inte kan göra något förutom att säga åt mig att göra dom sakerna jag redan har försökt göra hela tiden

nej jag var hos en som var dum i huvudet först, sen hittade jag en annan som är snygg och snäll och hon tycker inte synd om mig, hon berättar för mig varför jag känner som jag gör så att jag får tänka själv. ibland behöver man hjälp med att tänka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du bevis på att hon lånat pengarna? Stäm henne isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hitta en hållhake på henne
eller en sårbarhet
något som du kan använda mot henne för att få henne att baka undan

eller var precis som hon vill att du ska va, spela skådespel tills hon tror dig o kanske slutar vara hemsk

annars ta kontakt med sos, de kanske kan ordna en lägenhet åt dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns väl bevis på att du fört över pengar till henne? Iof kan hon ju säga att det var en present.


   
SvaraCitera