Aviseringar
Rensa alla

Förstöra min träning


Sovande:

Är en snäll själ men snart alltså!

Om det var en vuxen person som gjorde det skulle jag polisanmäla, om det var barn som blev pushade av sin förälder skulle jag anmäla föräldern till soc.


   
SvaraCitera

gör som dan säger och anmäl
sexuella trakasserier!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om det var en vuxen person som gjorde det skulle jag polisanmäla, om det var barn som blev pushade av sin förälder skulle jag anmäla föräldern till soc.

Hur tar man sig till egentligen? Vet u varken för eller efternamn? [confused]

De blev i vart fall utkastade idag när ag pratat med badvakterna [y] Hoppas de inte återkommer [n]


   
SvaraCitera

Sovande:

De blev i vart fall utkastade idag när ag pratat med badvakterna Hoppas de inte återkommer

om de kommer tillbaks så går du och ber badvakterna om hjälp att anmäla. det borde fungera


   
SvaraCitera

Sovande:

Hur tar man sig till egentligen? Vet u varken för eller efternamn?

Ring polisen och vänta med dem utanför, säg att du kännde dig sexuellt ofredad och att du är rädd för att mannen ska följa efter dig sedan och rapea eller ngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

om de kommer tillbaks så går du och ber badvakterna om hjälp att anmäla. det borde fungera

Dan_the_ironman:

Ring polisen och vänta med dem utanför, säg att du kännde dig sexuellt ofredad och att du är rädd för att mannen ska följa efter dig sedan och rapea eller ng

Will do will do 🙂 Tack [y]


   
SvaraCitera

Sovande:

Will do will do 🙂 Tack

Gör det! Sådana där jävla svin borde fan lära sig en gång för alla att man inte beter sig sådär.


   
SvaraCitera

Sovande:

De blev i vart fall utkastade idag när ag pratat med badvakterna Hoppas de inte återkommer

Vuxna män alltså? Fan vad illa. Förhoppningsvis kommer de inte tillbaks nej men gör det de och fortsätter ska du självklart anmäla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vuxna män alltså?

Vet .. Hel knas [censur]


   
SvaraCitera

hahahahahahha åh guuuu hahahahaah hade ingen aning om att drama kunde vara såhär roligt[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

hahahahahahha åh guuuu hahahahaah hade ingen aning om att drama kunde vara såhär roligt

Nä nu får du förklara dig så att även Sovande kan skratta åt det hela [party]


   
SvaraCitera

kläm dom på kuken eller ring polisen


   
SvaraCitera

framtidskon:

kläm dom på kuken

hahahahah

framtidskon:

kläm dom på kuken

framtidskon:

kläm dom på kuken

framtidskon:

kläm dom på kuken

hahahahahahahahaha

framtidskon:

kläm dom på kuken

hahahahha så jävla bra[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera

Vad hette du innan du hette sovande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaJOO:

Vad hette du innan du hette sovande?

Hara bara haft Sovande [y] Dock var aktiv runt 2009 [blush]


   
SvaraCitera