Aviseringar
Rensa alla

Förstört mitt liv


Ämnesstartare

Hej allihopa.

Känns som att jag har fuckat upp mitt liv. Det är inte en grejj som syns utanpå utan bara en väldigt sjuk sak jag gjort för mig själv.

Känsliga läsare varnas.

Har sedan jag var typ 12 varit inne på diverse sociala medier och onanerat till bilder på random folk och folk jag känner (redan här börjar det bli sjukt). Detta fortsatte sedan i flera år och sedan när jag var 15 (mindre än ett år sedan) onanerade jag till bilder på folk jag känner och sedan när jag skulle komma så sprutade jag på mobilskärmen där bilden var för att ge det skulle se ut som att jag sprutat personen i ansiktet. När jag hade gjort detta insåg jag vad fan jag höll på med och har nu slutat med allt sånt där och ser numera bara på porr. 

Men jag känner mig så jävla sjuk och äcklad över mig själv. Klarar inte av att umgås med de människorna jag onanerat och/eller sprutat till/på. Klarar inte ens av att umgås med folk som känner dessa. För jag tänker alltid att om dom visste vad jag gjort så skulle dom hata mig.

Hjälp, är jag sjuk i huvudet? Är det rätt att fortsätta vara kompis/pojkvän/flickvän med någon av dessa jag gjort sådana sjuka saker mot? (Utan att de vet om det).

/Kille 16 år


   
Citera

Haha äsch, var glad att det inte är mer urballat än så.


   
SvaraCitera

Dagens notering till mig själv: Låna aldrig en killkompis mobil


   
SvaraCitera

Men försök bara å inte tänka på det så blire nog bra


   
SvaraCitera

Gör inget. Onanera inte till det du mår dåligt av att onanera till, eller så försöker du intala dig själv till att det är okej att onanera till vad som helst så länge du inte skadar någon (eller dig själv). 


   
SvaraCitera

Punda:
Haha äsch, var glad att det inte är mer urballat än så.

Personliga erfarenheter?


   
SvaraCitera
Kudhos

12345Fisken: Hjälp, är jag sjuk i huvudet? Är det rätt att fortsätta vara kompis/pojkvän/flickvän med någon av dessa jag gjort sådana sjuka saker mot? (Utan att de vet om det).

Det är inget konstigt. Du är inte sjuk i huvudet. Om du inte känner dig bekväm med att göra sådär så ska du inte fortsätta såklart. Men det är vanligt att onanera till folk man känner. Det du beskriver är en fetisch bara. Så länge du kan umgås med dem utan att du besväras eller mår dåligt av det så är det ingen fara. 


   
SvaraCitera

12345Fisken: Hjälp, är jag sjuk i huvudet?

Nej, mobilen är ju din ägodel samt du har väl inte berättat för dessa människor vad du har gjort osv? Det är lugnt! Lev väl. Hjärta


   
SvaraCitera

adaq:
Dagens notering till mig själv: Låna aldrig en killkompis mobil

Låna aldrig en tjejs heller, du vet inte var den vibratorn kan ha varit......


   
SvaraCitera

Hoppas du har vattentålig telefon ts


   
SvaraCitera

Tänk om man skulle lyckas förstöra sin telefon med sagge...
Det hade varit en historia att berätta för barnbarnen det!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
Tänk om man skulle lyckas förstöra sin telefon med sagge...
Det hade varit en historia att berätta för barnbarnen det!

Då JÄVLAR har man sprutat!


   
SvaraCitera

Gå vidare och säg ingenting .


   
SvaraCitera

12345Fisken:
Hej allihopa.

Känns som att jag har fuckat upp mitt liv. Det är inte en grejj som syns utanpå utan bara en väldigt sjuk sak jag gjort för mig själv.

Känsliga läsare varnas.

Har sedan jag var typ 12 varit inne på diverse sociala medier och onanerat till bilder på random folk och folk jag känner (redan här börjar det bli sjukt). Detta fortsatte sedan i flera år och sedan när jag var 15 (mindre än ett år sedan) onanerade jag till bilder på folk jag känner och sedan när jag skulle komma så sprutade jag på mobilskärmen där bilden var för att ge det skulle se ut som att jag sprutat personen i ansiktet. När jag hade gjort detta insåg jag vad fan jag höll på med och har nu slutat med allt sånt där och ser numera bara på porr. 

Men jag känner mig så jävla sjuk och äcklad över mig själv. Klarar inte av att umgås med de människorna jag onanerat och/eller sprutat till/på. Klarar inte ens av att umgås med folk som känner dessa. För jag tänker alltid att om dom visste vad jag gjort så skulle dom hata mig.

Hjälp, är jag sjuk i huvudet? Är det rätt att fortsätta vara kompis/pojkvän/flickvän med någon av dessa jag gjort sådana sjuka saker mot? (Utan att de vet om det).

/Kille 16 år

Knulla inte mobilen bara


   
SvaraCitera
adliT

Tror d finns rätt mkt sjukare grejer än att runka till bilder av människor. Alla är störda i huvudet när dom är ensamma. 


   
SvaraCitera