Aviseringar
Rensa alla

Förstoppning 5 dagar


Ämnesstartare

isola:

Nä det är stoppande. Och mättande. Du behöver ju få upp din aptit.Som du äter nu så kan du inte bygga upp några muskler. Du behöver inte bälga i dig råa ägg eller sådant trams utan ät ordentligt med mat. Du kanske ska gå upp tidigare på dagarna och äta frukost så att du hinner med fler mål. Att endast äta under nio timmar låter rätt lite. Går du och lägger dig sedan vid 21-22?

hur borde mitt schema se ut? Jag vaknar annars så sent Hehe. Jag går och lägger mig vid 00:00.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag önska jag kunde ändra den bilden.

Anura:

Det är nämligen såhär att jag har haft förstoppning i 5 dagar t

[love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

"De

HAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

ur borde mitt schema se ut? Jag vaknar annars så sent Hehe. Jag går och lägger mig vid 00:00.

Jag vet inte, gå upp vid nio och ät frukost och sedan gå och lägg dig om du måste och sedan ät lunch när du vaknar. Ett vanligt mål mat som du skulle äta i skolan, och sedan fika (frukt, macka dyl) innan du äter middag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nej. Dock vet jag på ett ungefär hur mycket jag stoppar i mig. Har man ätit för lite är kroppen bra på att säga till.

Hur borde jag äta och hur borde mitt schema se ut annars? Om du vet? 🙂 Tack för svar! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är pga din etnicitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Forsok att skippa kli och at havre istallet. Jag har också problem med magen, och det funkade till viss grad for mig. Jag borjade också ata mycket mindre och halla i mig sånna har dietsmoothies. Min mage mår jattebra nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag vet inte, gå upp vid nio och ät frukost och sedan gå och lägg dig om du måste och sedan ät lunch när du vaknar. Ett vanligt mål mat som du skulle äta i skolan, och sedan fika (frukt, macka dyl) innan du äter middag.

Vilken tid bör man äta middag? Hur många uppehåll mellan måltiderna? Jag vet att jag låter lite oinsatt i de hela [crazy] Fast man brukar ju inte laga den maten vid lunchtiden (jag bor hemma) Hehe, alltid bröd vid den tiden [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vilken tid bör man äta middag? Hur många uppehåll mellan måltiderna? Jag vet att jag låter lite oinsatt i de hela [crazy] Fast man brukar ju inte laga den maten vid lunchtiden (jag bor hemma) Hehe, alltid bröd vid den tiden [crazy]

De flesta brukar väl äta vid 17-18. Du får laga lunchmaten själv då om ingen annan vill ha lunch, du ska ju ändå flytta hemifrån snart. Alla i hushållet äter väl ändå inte alla mål samtidigt liksom. Lunchen kan ju också bestå av gårdagens middagsrester.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du får laga lunchmaten själv då om ingen annan vill ha lunch, du ska ju ändå flytta hemifrån snart.

Aha ok tack för svaren! 🙂 Än flyttar jag inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Aha ok tack för svaren! 🙂 Än flyttar jag inte [crazy]

Alltid bra att öva! Kan du laga några maträtter?


   
SvaraCitera

nu igen

katrinplommon och laxermedel har jag hört är bra grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kan du laga några maträtter?

Nope. Förutom kanske pannkakor [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

laxermedel

Fast sådant är väl inte bra om det är något som bara är bra för tillfället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner: gORJGPIEHRAGOIHREAGIHREAIHherregudgiewjhgihreighrelghpunkt


   
SvaraCitera