Aviseringar
Rensa alla

Försvinna


Ämnesstartare

Jag behöver försvinna från min stad. Jag har inga pengar och tänker inte sova hos någon annan. Hur klarar jag mig? Och hur jag får jag tag i snabba pengar?

Kan inte vara kvar i västerås men vet varken vart jag ska ta vägen eller hur länge jag kommer vara borta.


   
Citera

Får man fråga varför?


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jag behöver försvinna från min stad. Jag har inga pengar och tänker inte sova hos någon annan. Hur klarar jag mig? Och hur jag får jag tag i snabba pengar?

Kan inte vara kvar i västerås men vet varken vart jag ska ta vägen eller hur länge jag kommer vara borta.

Ner till stationen, hoppa på första bästa länstrafikbuss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Får man fråga varför?

Klarar inte av att vara här längre. Ingen behöver mig och alla trycker ner mig. Jag måste bara försvinna ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

Hon är tung bruushan, hon har snattat 3 klubbor från turk shuppen ned för gatan o nu behöver hon fly aina azzå! respekt!

just ja, så var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ner till stationen, hoppa på första bästa länstrafikbuss.

Jag har inte en krona. Kan inte ens åka buss


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jag har inte en krona. Kan inte ens åka buss

Om du kan vänta tills imorgon bitti så kan du alltid blinka gulligt och säga till busschauffören att du har glömt ditt skolbusskort. Kan du inte "låna" lite pengar av dina föräldrar då?


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jag har inte en krona. Kan inte ens åka buss

Skänker en krona.[wink]


   
SvaraCitera

HellMillan:

Kan inte vara kvar i västerås men vet varken vart jag ska ta vägen eller hur länge jag kommer vara borta.

Du hade kunnat få bo på min soffa om du vill och Uppenbar tillåter. Men det är nästan 50 mil till Västerås, det det blir lite problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Om du kan vänta tills imorgon bitti så kan du alltid blinka gulligt och säga till busschauffören att du har glömt ditt skolbusskort. Kan du inte "låna" lite pengar av dina föräldrar då?

Farsan hör jag typ aldrig av och han har alltid annat för sig. Morsan vill inte låna ut mer pengar till mig. Fick låna en hundring för någon vecka sen.


   
SvaraCitera

HellMillan:

Klarar inte av att vara här längre. Ingen behöver mig och alla trycker ner mig. Jag måste bara försvinna ett tag.

Det låter inte som en bra lösning. Det finns folk som lyssnar. BUP t ex. Hoppas det går bra för dig, men gör inget dumt!


   
SvaraCitera

HellMillan:

Kan inte vara kvar i västerås men vet varken vart jag ska ta vägen eller hur länge jag kommer vara borta.

Rysska bordeller är väl alltid i behov av arbetskrafft...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Det låter inte som en bra lösning. Det finns folk som lyssnar. BUP t ex. Hoppas det går bra för dig, men gör inget dumt!

Jag har redan försökt pratat om det med sånna. Det går inte.


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jag har redan försökt pratat om det med sånna. Det går inte.

Varför inte? Prata med någon annan? "Sådana" finns överallt. [smile]


   
SvaraCitera

Vad ska du göra medans du är försvunnen?


   
SvaraCitera