Aviseringar
Rensa alla

Förväntningar på killar


Ämnesstartare

Alla dessa förväntningar vi tjejer har på killar, att dom ska behandla oss med respekt, att dom ska ta första steget, att dom ska vara snygga. De ska ha sexpack och vara värsta muskelknutten. Jag kan fortsätta hela dagen. Tycker sånt är helt otroligt, jag hör tjejer dagligen som gnäller över att dom är singel och att ingen kille vill ha dom.  Kanske dags att överväga orsaken. Att dom flesta tjejer alltid går bara efter utseende. Dom bästa killarna är inte alltid dom snyggaste killarna. Vissa tjejer måste helt enkelt trappa ner på förväntningarna lite. Och ta en titt på sig själva. Innan dom är så kräsna över hur killen ska vara. 


   
Citera

Många killar jag känner är likadana.

Tillägg:Alltså att dem har överdrivna förväntningar på tjejer.


   
SvaraCitera

fulpotatis: att dom ska behandla oss med respekt

Det här är väl dock något man utgår från att alla ska göra, både tjejer och killar?

Kan för övrigt inte relatera till inlägget, har nog aldrig umgåtts med sådana tjejer.


   
SvaraCitera

öh va?

alla ska visa sina medmänniskor respekt, oavsett kön.

i övrigt kan jag inte säga att jag känner igen mina tjejkompisar i det du skriver.


   
SvaraCitera

män och kvinnor har förväntningar på varandra, ofta förväntas kvinnorna vara mer "perfekta" än männen.


   
SvaraCitera

tjejer jag mött brukar inte vilja att jag ska träna


   
SvaraCitera

det är väl precis samma sak för herrarna också 


   
SvaraCitera

fulpotatis: Alla dessa förväntningar vi tjejer har på killar, att dom ska behandla oss med respekt, att dom ska ta första steget, att dom ska vara snygga. De ska ha sexpack och vara värsta muskelknutten. Jag kan fortsätta hela dagen. Tycker sånt är helt otroligt, jag hör tjejer dagligen som gnäller över att dom är singel och att ingen kille vill ha dom.

Mm, men killar har ju ibland lite väl höga krav på tjejer med.
Men det vi alla har gemensamt, är väll ändå att bli behandlad med respekt. Och det är kanske inte att begära för mycket däremot.


   
SvaraCitera
Exner

                                                       


   
SvaraCitera

de "kraven" jag ställer hoppas jag att andra ställer på mig också. dom handlar bara om personlighet och hygien. 


   
SvaraCitera

Det är nog väldigt ömsesigt. Skillnaden är nog att det för män är mer okej att ge efter för sin sexdrift och att de därav sänker kraven en smula bara för att få ligga snabbare. 


   
SvaraCitera

Några krav har man ju på utseende men för mig spelar det ingen roll om killen är vältränad eller inte. 😛


   
SvaraCitera

Schism:
tjejer jag mött brukar inte vilja att jag ska träna

förlåt för ja sa de ja tkr du ska träna om du vill de 


   
SvaraCitera

ennie:

förlåt för ja sa de ja tkr du ska träna om du vill de 

det är mer inne med taniga coola indiekillar så måste följa den trenden ist. vet inte hur man gör för att va cool dock


   
SvaraCitera

krav: inte en idiot, ska inte vara puttenuttigt romantisk, ska vara snäll mot djur, ska inte försöka bestämma över mig, ingen sexist eller nazist


   
SvaraCitera