Aviseringar
Rensa alla

förvärra acne


Ämnesstartare

Artie:

aa du har inte sett något av problemet å det får du inte

Har också finnar ibland! Hade hemska finnar förr om åren när jag stressade mkt, sminkade mig en massa och inte sov ordentligt. Aj vad ont de gjorde minns jag. Vet hur det känns Artiparti men sen fick jag tetralysal och det försvann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

är det värre lr lindrigare än detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch 🙁 glad att jag aldrig haft det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

lindrigare

*klämmer*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

*klämmer*

[cry][cry] värsta som finns när folk klämmer sina finnar, och ännu värre när de klämmer andras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

är det värre lr lindrigare än detta?

det är ju olika olika perioder, just nu har det börjat bli bättre så det ser inte ut som på bilden. jag önskar jag kan få det till sitt värsta tillstånd innan mitt besök vilket är ungefär som bilden visar.
har dock längs käken och hakan, inte upp mot näsan som den snubben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

jag önskar jag kan få det till sitt värsta tillstånd innan mitt besök vilket är ungefär som bilden visar.

visa bild annars.
var brukar dina finnas? jag minns att jag brukade få nedanför nyckelbenen ibland i unga år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

visa bild annars.

har inga bilder på hur det såg ut för två veckor sedan, är ju inte så kul att fotografera sitt böldansikte 😛
men bra idé annars!

isola:

var brukar dina finnas? jag minns att jag brukade få nedanför nyckelbenen ibland i unga år.

hakan, kinderna, mellan ögonen. fast mellan ögonen har jag nästan bara hårda inåtväxta finnar som suttit på samma ställe i några månader, det syns inte rött genom huden för de har kapslat in sig där.
har senaste månaderna fått massa pormaskar och minifinnar, kvisslor, vid själva kinderna också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

visa bild annars.

HON VILL JU INTE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det e lustigt för det vill bara sätta sig på ena sidan av ansiktet å så har det varit i typ två år, den ena sidan är mycket argare!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, fungerar det inte att förklara att det skiljer sig från dag till dag? Att det vissa dagar är rätt allvarligt medan andra lite lindrigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HON VILL JU INTE

tror hon mena med sista att visa bild för hudläkaren 😛
men annars JA TJATA INTE ISOAL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

det e lustigt för det vill bara sätta sig på ena sidan av ansiktet å så har det varit i typ två år, den ena sidan är mycket argare!!

har samma problem!!! fast jag har inte så stora problem, men är ändå en sida som alltid har finnar och den andra är fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Alltså, fungerar det inte att förklara att det skiljer sig från dag till dag? Att det vissa dagar är rätt allvarligt medan andra lite lindrigare?

de vet ju inte var allvarligare betyder och hur djupa de är, bättre att de får se exemplet i mitt ansikte tänker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har samma problem!!! fast jag har inte så stora problem, men är ändå en sida som alltid har finnar och den andra är fin.

vad lustight
undrar varför ansiktet gör så


   
SvaraCitera