Aviseringar
Rensa alla

Förverkliga sina sexfantasier?


Ämnesstartare

Är det normalt att vilja ta steget från fantasi till verklighet? Min största rädsla är att min ev sexkompis ska sprida ut rykte om mina perversa fantasier och sex-akter. Eller att någon ska hitta sexleksaken jag köpt eller den i kassan känner mig på nått sätt. Beställa via internet vill jag inte göra för det kan ju spåras osv....

Har någon här förverkligat sin 6-fantasy eller planerar på göra det?

Och va tänder ni på när ni kollar på snuskfilm på nätet?

Och ja juste, ni SOM HAR FÖRVERKLIGAT FANTASIERNA... var det värt det? Var det så bra och amazing som ni trodde?

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]​​[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
Citera

vad du nojjar


   
SvaraCitera

paras:

Beställa via internet vill jag inte göra för det kan ju spåras osv....

Whut? [tard]


   
SvaraCitera

Vad är det egentligen för fantasi du vill förverkliga?


   
SvaraCitera

paras:

Min största rädsla är att min ev sexkompis ska sprida ut rykte om mina perversa fantasier och sex-akter. Eller att någon ska hitta sexleksaken jag köpt eller den i kassan känner mig på nått sätt. Beställa via internet vill jag inte göra för det kan ju spåras osv....

Så länge perversionerna bara involverar vuxna kroppar och inga främmande kroppsvätskor har många en rätt stor tolerans. Lägg fram det på något mjukt sätt, eller lek "sanning" med att ni avslöjar en sexuell hemlighet i taget, så kan du få reda på hens perversioner med?

BTW en sexleksak är ju verkligen inte något att skämmas för, särskilt inte om du är tjej (killar som skaffar en kan ju framstå som desperata, tack så mycket könsnormer). Bara gå in i en affär och köp en, inte mer med det, eller beställ på nätet. Jag har använt båda metoderna utan problem.
Och folk i allmänhet ger inte en råttröv om vad du har för sexleksaker. Finns ingen som har intresse av att spåra dina internetköp för att se om du köpt en dildo/vibrator/lösfitta/whatever.

paras:

Har någon här förverkligat sin 6-fantasy eller planerar på göra det?

Öhm va? Jag fantiserar om att ha sex, när jag har sex lever jag ut min fantasi. Det finns fantasier jag haft som jag levt ut och andra som jag inte levt ut; om det är praktiskt möjligt eller inte är ju avgörande för om det är värt det eller inte.

Men de flesta av mina "perversioner" med dominans och s/m-lekar och dylikt har jag levt ut vid tillfälle utan att det varit några problem. Finns väl en ganska stor tolerans för sexuella avvikelser i mina kretsar dock.

paras:

Och va tänder ni på när ni kollar på snuskfilm på nätet?

Tänder på helt andra saker när jag fantiserar en grejerna jag kolla på nätet för det mesta. Ser mest på amatörporr, av etiska skäl.

paras:

Och ja juste, ni SOM HAR FÖRVERKLIGAT FANTASIERNA... var det värt det? Var det så bra och amazing som ni trodde?

Säg så här, det var helt klart värt att leva ut fantasierna i de flesta fall, men sex är sällan så bra IRL som man föreställer sig det så...


   
SvaraCitera

öh, vad är du så jävla rädd för?


   
SvaraCitera

paras:

var det värt det? Var det så bra och amazing som ni trodde?

Det var bättre än vad jag trodde och älskar att leva ut mina fantasier! Du ska inte vara rädd för att leva ut dina fantasier för det är ju ditt liv! [smile]


   
SvaraCitera