Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad


Ämnesstartare

Nu är det så här att jag anser inte att jag har ätstörningar men min pojkvän och en del vänner tycker att jag har det. I alla fall så ligger det till så att jag har sjukt svårt att äta, känner mig äcklig och får otorligt dåligt samvete av att äta vilket leder till att jag oftast struntar i att äta. Att känna mättnad och hunger får mig även det att äcklas och speglar försöker jag undvika då jag äcklas av mitt utseende, dock är jag inte underviktig, nästan tvärtom.
Men hur som helst är mina värden ruskigt dåliga och jag har lovat pojkvännen att försöka bättra mig men jag vet inte hur jag ska göra, jag är bara förvirrad, så några tips?


   
Citera
Ämnesstartare

Om du inte är underviktig måste du ju äta någon gång.

Skit i pojkvännen o dina vänner, gör som du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att låta som en idiot lr så, men att äta är väl kanske den bästa lösningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är typ samma, fast är tjock så vem bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själasvälten:

Är typ samma, fast är tjock så vem bryr sig.

Jag är tjock jag med 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

inte för att låta som en idiot lr så, men att äta är väl kanske den bästa lösningen

Var inte så jag menade.. menade mer tips på hur jag kan göra för att det ska bli lättare att käka isf, inte för att jag tycker jag behöver det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

Jag är tjock jag med 🙁

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Skit i pojkvännen o dina vänner, gör som du vill.

Jo jag säger ju det till de men pojkvännen såg vad min läkare skrivit sist och blev inte så glad över det han läste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera