Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad..


Ämnesstartare

Min kille åker till USA i 6 veckor nästa vecka. Han sa idag att om jag vill ha ett sommarstrul medan han är borta så blir han inte arg, eftersom han vet hur mycket jag gillar sex.

Hur fucked up är det? Vet inte riktigt om jag skall bli förbannad eller glad. Jag utgick ifrån att dealen gällde honom med, för att han skall få knulla runt i USA.

På ett sätt är det ju lite nice att få vara sommar-singel typ, men samtidigt mår jag nästan illa av tanken på att nån annan kanske skall knulla min kille..


   
Citera

Det lät rätt sjukt, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså va


   
SvaraCitera

så sjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojdå, inte ok!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min tjej gjorde samma sak då jag berättade att jag skulle resa bort i ett par veckor. I förrgår berättade hon att hon blivit kär i någon annan.

Lycka till [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Lycka till

Tack.. tror jag skall avstyra detta innan det spårar ur..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Tack.. tror jag skall avstyra detta innan det spårar ur..

Tro mig när jag säger det. GÖR DET!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Han sa idag att om jag vill ha ett sommarstrul medan han är borta så blir han inte arg, eftersom han vet hur mycket jag gillar sex.

Det var väl omtänksamt

AndyH:

Jag utgick ifrån att dealen gällde honom med, för att han skall få knulla runt i USA.

Antagligen ja.

AndyH:

På ett sätt är det ju lite nice att få vara sommar-singel typ, men samtidigt mår jag nästan illa av tanken på att nån annan kanske skall knulla min kille..

Jepp, risken är ju överhängande stor att han kommer falla för nån annan. Speciellt då han kommer ligga med samma jänkare i 6 veckor så är det ju rätt uppenbart att känslor kommer väckas.

AndyH:

tror jag skall avstyra detta innan det spårar ur..

Det låter som en väldigt bra ide.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Det låter som en väldigt bra ide.

ohohohoj du är SERIÖS [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ohohohoj du är SERIÖS

Jao, jag kan ju vara mänsklig nån gång jag med. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Jao, jag kan ju vara mänsklig nån gång jag med. [cute]

aw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Jao, jag kan ju vara mänsklig nån gång jag med.

Tack för stödet och för att du valde att visa din mänskliga sida mot just mig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

På ett sätt är det ju lite nice att få vara sommar-singel typ, men samtidigt mår jag nästan illa av tanken på att nån annan kanske skall knulla min kille..

Jag har grymt dålig koll på hur d funkar för homosar, men är inte killar rätt bra på att hålla känslorna "out of it"?
Sen är det ju lungt då han ändå inte kan vara ihop med jänkaren i efterhand.
Geografiskt läge påverkar faktiskt.

Så han skulle ju faktiskt kunna vara omtänksam.

Men var en man o säg om du inte gillar det! Han beundrar nog din integritet om du gör så 🙂

Jonnybravo91:

Min tjej gjorde samma sak då jag berättade att jag skulle resa bort i ett par veckor. I förrgår berättade hon att hon blivit kär i någon annan.

Hade igår sex med en tjej som visade sig vara sambo med sin kille, va glad att du inte är i den situationen(killens)[wink]


   
SvaraCitera