Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad


Ämnesstartare

Jag har börjat gilla en killkompis (vi har inte känt varandra jättelänge alls) och jag är verkligen osäker på om han gillar mig.

Ibland verkar det som om han gillar mig men ibland känns det inte så alls (men sen är det så att jag inte alltid förstår mig på killar)... Jag vet att jag borde snacka med honom eller något men jag vill inte sabba vårat kompisförhållande tänk om han helt enkelt bara gillar mig som vän?

Till saken hör också att jag aldrig gillat någon som gillat mig tillbaka och jag har blivit dissad av de jag verkligen gillat. Jag har haft förhållanden men då har de aldrig varit med någon jag verkligen gillat. Jag vågar helt enkelt inte gå igenom ytterligare en diss, men jag vill veta om han gillar mig, det är därför jag känner mig totalt förvirrad...
Funderar på att supa ner honom och snacka med honom när han är full-.-

Vad skulle ni gjort? Satsat, väntat ett tag på fler tecken på att han gillar en och sen satsat eller bara skitit i att satsa?


   
Citera
Ämnesstartare

prata med honom och gör det för er bådas bästa inte när någon av er är berusad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

väntat ett tag på fler tecken

eller

Futuresailor:

Satsat

beroende på hur situationen egentligen ser ut. Jättesvårt att veta i skriven form liksom. Man kan nog bara märka sånt irl, själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle skita.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan vara svårt att bara gå fram till någon och berätta att man gillar den, därför tycker jag att du borde försätta visa att du gillar honom och hoppas att han märker det[smile]. Du förlorar inget på det liksom[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner igen mig när du beskriver killen. Jag har relativt svårt att visa framfötterna och tillslut så tröttnar jag på att ens försöka visa intresse. De låter som ett absurt beteende men jag försöker bättra mig.

Ett tips till dig är nog att försöka träffa honom mer seriöst och prata öppet om hur ni känner för varandra. Förklara att du har känslor för honom.

Lycka till, du har mitt stöd fullt ut hur det en går. Vill du ha något mer tips så citera gärna. [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Ett tips till dig är nog att försöka träffa honom mer seriöst och prata öppet om hur ni känner för varandra. Förklara att du har känslor för honom.

Det är en del av problemet, är brutalt feg och därför vågar jag inte riktigt förklara hur jag känner, dessutom kommer jag garanterat träffa honom igen så jag vill verkligen inte skämma ut mig :/ Jag har redan sagt att jag tycker han ser bra ut mm, men jag vet inte vad jag ska göra härnäst liksom:)

Tack för stödet iaf[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

är brutalt feg och därför vågar jag inte riktigt förklara hur jag känner, dessutom kommer jag garanterat träffa honom igen så jag vill verkligen inte skämma ut mig

Planera innan vad du ska säga och försök formulera dig enkelt som om de vore han som beskrev sina känslor till dig. Om du har några särskilda punkter du vill ta upp så försök få in dom i diskussionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Planera innan vad du ska säga och försök formulera dig enkelt som om de vore han som beskrev sina känslor till dig. Om du har några särskilda punkter du vill ta upp så försök få in dom i diskussionen

Tack! Det är ju bättre än att jag bara står och babblar om massa irrevelanta saker... Träffar honom troligen på fredag eller lördag... Dock inte ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Dock inte ensam

Jag vet inte alls vad han tycker om de ifall du skulle försöka förklara dina känslor. Han kanske betraktar de som oseriöst eftersom du har en kompis med dig. Försök träffa honom ensam.

Ärligt talat så känns de lite som ''man blev kär igen'' när man hör dig skriva, lite nervöst och pirrigt samtidigt som de är oerhört viktigt och ingenting får gå fel.

Dold text: Sundb0m@hotmail.com


   
SvaraCitera