Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad


Ämnesstartare

Vet inte vem jag är, är så jäkla osäker på allt, super förvirrad, känns som att verkligheten är funked up. Förstår fan ingenting. Allt kändes mycket bättre när jag var 10, var allmänt smartare då också känns det som. (Och med bättre menar jag inte; ååh när man var liten var alla så snälla ingen mobbning blabla) utan jag menar att då kändes verkligheten sann iaf. Kan inte förklara, perkele.

Känns som att jag står utanför människors "nätverk" eller vad man ska kalla det. Är allt detta bara ett verk av alla jävla *** hormoner? För om det kommer vara så här hela livet så är det fan värdelöst. Nä, när jag var 10 så stämde allt,inga konstigheter, inga hormonrubbningar eller vad det kan vara.

För såhär ska man väll inte känna? det är väll inte normalt? [smile]

Det har hänt max 4 gånger att jag har kommit tillbaks till den riktiga verkligheten, dom 4 gångerna så såg och kändes allting precis som förr! Men dom stunderna har varat alltifrån några minuter till nån timme.

Vafan är det för fel på mig?


   
Citera

hur gammal är du nu


   
SvaraCitera

så är det när man är tonåring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

hur gammal är du nu

17 snart 18

Kakaoxo:

så är det när man är tonåring

Är du säker? För jag tror fan att det här är något helt annat.. som att just jag ska få en fucked up hjärna eller något.. ingen annan verkar ha samma som jag, märks inte iaf.. fattar ingenting haha. Jäkla hästbajs.


   
SvaraCitera

senap123:

17 snart 18

ah okej. jag tror att du kommer hitta ditt rätta jag med tiden, när jag var 16 var jag så där. nu är jag 18 och är mycket mer säker på mig själv och mitt liv. osäkerheten och förvirringen försvinner antagligen


   
SvaraCitera

Dold text: skrattade åt "verkligheten är funked up", sorry


   
SvaraCitera

brukar plocka fram olika personligheter
dte ganska nice att vara anpassningbar
att vara komplicerad & spridd är också en indentitet av ngt slag[smile]

obs, inte läst tråden - as usual


   
SvaraCitera

känns så då och då.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

brukar plocka fram olika personligheter
dte ganska nice att vara anpassningbar
att vara komplicerad & spridd är också en indentitet av ngt slag[smile]

obs, inte läst tråden - as usual

Jag menar inte så, har en personlighet hela tiden typ, men vet fortfarande inte vem jag är blabla knepigt att förklara 😛

Och om du inte läst tråden hur kan du då skriva något som passar in i tråden endast av att ha läst "Förvirrad?" luck?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

känns så då och då

Jäkla lyllos som inte har så hela tiden 😛


   
SvaraCitera

senap123:

Jäkla lyllos som inte har så hela tiden 😛

tänker annat dumt annars så.[shake]


   
SvaraCitera

senap123:

men vet fortfarande inte vem jag är

Varför? Om du ber några beskriva dig som person, vad får du höra då? Beskriv dig själv och bekräfta dig själv 🙂

senap123:

Och om du inte läst tråden hur kan du då skriva något som passar in i tråden endast av att ha läst "Förvirrad?" luck?

senap123:

Vet inte vem jag är

utgick från det adderat med rubriken[cute]


   
SvaraCitera

senap123:

när jag var 10, var allmänt smartare då också känns det som.

håller med

senap123:

känns som att verkligheten är funked up.

Det är för att dehär giftet åker upp i hjärnan, brukar tänka östrogengiftet, lr det som slår ut de sunda tankarna. När man är oförgiftad kan man tänka klarare, men hormonnivån kanske sjunker efter 30 lr nåt.


   
SvaraCitera