Aviseringar
Rensa alla

förvirrad kärleksunge :(( #hjälpmig


Ämnesstartare

Hej! 
Det är såhär, för ett bra tag sen va det en kille som krossa mitt hjärta i tusen bitar. Dock skriver han långa meddelande hela tiden om hur ledsen han är, och han verkar verkligen ärlig.. Men jag har pojkvän. Fast här kommer då problemet, jag gillar han andra, the bad guy! Jag har blockat honom överallt nu för vill inte falla för honom, men mina känslor stannar!! Och jag vet att han verkligen inte är bra för mig, medans min pv är de.. Häromdagen sa min pv till mig att han va kär i mig, men JAG GILLAR HAN ANDRA!! Vad ska jag göra?! Vill inte såra min pojkvän men jag vill inte heller va med någon jag egentligen inte tycker om.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra Gråter hjälp mig & skriv era åsikter!!


   
Citera

Först och främst tycker jag att du ska lämna din pojkvän för du verkar inte vara kär i honom. Det är fint av dig att inte vilja såra honom, men tänk på att det sårar honom mer om han får reda på att du bara varit tillsammans med honom just av den anledningen och inte för att du verkligen tycker om honom. Vad gäller den andra killen så bör du nog fundera på vad du innerst inne tycker om honom. Är du kär? Varför skulle inte han vara bra för dig? Lycka till och glöm inte att det finns fler fina killar där ute! Blink


   
SvaraCitera

spänning, attraktion, kåthet, göra minnen och fantasier bättre än verkligheten..
visst det kan vara så att du vill ha det men tänk på varför du blev tillsammans med din nuvarande pojkvän, det borde finnas ett svar.
attraktion kan växa fram om det finns en stabil grund, att du känner dig trygg och mår bra med personen
men det är mycket svårare att få ett förtroende att växa när man blivit sårad.

om du inte kan glömma bort det förgångna så kanske du borde ta det lugnare.
försök att prata med din pojkvän om du vill vara med honom, annars så borde du berätta för honom hur du känner angående det du skriver.

det kommer kännas jobbigt men det är viktigt


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

"If you're in love with two persons, choose the second one. Cause if you really loved the first one, it would not be a second one."  - Johnny Depp


   
SvaraCitera

TheNumberOneWriter:
Först och främst tycker jag att du ska lämna din pojkvän för du verkar inte vara kär i honom. Det är fint av dig att inte vilja såra honom, men tänk på att det sårar honom mer om han får reda på att du bara varit tillsammans med honom just av den anledningen och inte för att du verkligen tycker om honom. Vad gäller den andra killen så bör du nog fundera på vad du innerst inne tycker om honom. Är du kär? Varför skulle inte han vara bra för dig? Lycka till och glöm inte att det finns fler fina killar där ute! Blink

+1 Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv! Glad


   
SvaraCitera

TheNumberOneWriter:
Först och främst tycker jag att du ska lämna din pojkvän för du verkar inte vara kär i honom. Det är fint av dig att inte vilja såra honom, men tänk på att det sårar honom mer om han får reda på att du bara varit tillsammans med honom just av den anledningen och inte för att du verkligen tycker om honom. Vad gäller den andra killen så bör du nog fundera på vad du innerst inne tycker om honom. Är du kär? Varför skulle inte han vara bra för dig? Lycka till och glöm inte att det finns fler fina killar där ute! Blink

Kunde inte sagt det bättre själv. 


   
SvaraCitera