Aviseringar
Rensa alla

förvirrad, osäker.


Ämnesstartare

Har du någon gång varit i en situation där du har två personer du är intresserad av?[confused]

Jag sitter i en sån just nu.. en aning segt och jobbigt.[confused]
Jag kan inte äta kaka och behålla den samtidigt som man brukar säga. [bigsmile]

jag har tagit för och nackdelar med båda, men kommer inte fram till något [n]

tips ? [smile]


   
Citera

Mm, finns många jag är intresserad av. [smile] Tvåsamhet och ägande över varandra är tramsigt. Kör på båda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Kör på båda!

Hah, kan funka i början, men sen då?


   
SvaraCitera

Tessis:

Hah, kan funka i början, men sen då?

Kan funka sen också om du vill det och de inte är för kontrollerande och vill behandla dig som "sin" ägodel. Du väljer ju själv hur dina relationer ska se ut. Passar det inte dem är det ju deras problem. 😛 Finns inget som säger att man måste vara två i ett fast förhållande och låsta till enbart varandra, det finns andra sätt att ha förhållanden och bygga relationer också!


   
SvaraCitera

känner de varandra?

om inte var ihop med båda i smyg[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Du väljer ju själv hur dina relationer ska se ut. Passar det inte dem är det ju deras problem. 😛

Tyvärr tror jag att en av dom vill behandla mig som det, han är ganska svartsjuk och har svårt att jag träffar killkompisar.. [n] jaa joo vad menar du med du väljer själv hur dina relationer ska se ut?[smile]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

känner de varandra?om inte var ihop med båda i smyg

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

om inte var ihop med båda i smyg

nej dom känner ej varandra.

Jag är inte 5 år, inget jag gör.
det är bara barnsligt och idiotiskt !


   
SvaraCitera

Någon måste väl kännas bättre än den andre på nåt sätt? [shake] Annars får du väl singla slant.


   
SvaraCitera

Håller med rödingajävel, även om han får det att låta enkelt vilket det långt ifrån alltid är.

Du bestämmer själv hur dina relationer ska se ut, och passar det inte dem är de kanske inte riktigt värda besväret. Dock är det ju viktigt att du behandlar båda bra och inte håller på och ljuger för dem.

Sen bör man rent allmänt akta sig för svartsjuka människor, särskilt om de har svårt med att man ens träffar killkompisar. Är ett drag som kan säga en hel del, och få riktigt dåliga pojkvänner jag träffat på har saknat det draget. Vill inte skrämma upp dig, och du gör givetvis som du vill, men var försiktig bara. Folk som vill äga dig är inte en bra sak.


   
SvaraCitera

Tessis:

Tyvärr tror jag att en av dom vill behandla mig som det, han är ganska svartsjuk och har svårt att jag träffar killkompisar.. [n]

Ok. Du kan ju förklara läget för honom? [crazy] Vill han bara ha dig för sig själv medan du inte bara vill vara hans skulle jag ju välja bort honom om han sätter sig på tvären.

Tessis:

jaa joo vad menar du med du väljer själv hur dina relationer ska se ut?[smile]

Om du vill ha nära relationer med flera och kanske vara intim med flera är det du som bestämmer det och inte nån av dem. 🙂 Gå inte med på något du inte känner att du trivs i.


   
SvaraCitera

Tessis:

det är bara barnsligt och idiotiskt !

nej, det kräver intelligens, planeringsförmåga, känslokyla och skådespelartalang, inga egenskaper en 5åring besitter[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Någon måste väl kännas bättre än den andre på nåt sätt?

Jag höll på med en av dom mycket innan den andra kom in i bilden, så det är väl han. Men det är han som också är svartsjuk och har lite andra problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Ok. Du kan ju förklara läget för honom? [crazy] Vill han bara ha dig för sig själv medan du inte bara vill vara hans skulle jag ju välja bort honom om han sätter sig på tvären.

Jaa jag har gjort det en gång, men har inte fått en riktigt förklaring på mina frågor.


   
SvaraCitera

Tessis:

Jaa jag har gjort det en gång, men har inte fått en riktigt förklaring på mina frågor.

Till honom, eller va? 😛


   
SvaraCitera