Aviseringar
Rensa alla

förvirrad, osäker.


Ämnesstartare

farbror gugge:

nej, det kräver intelligens, planeringsförmåga, känslokyla och skådespelartalang, inga egenskaper en 5åring besitte

Barnsligt !
Ska man vara otrogen kan man lika gärna vara singel.
du sårar bara båda dina partners, för det lär komma fram på ett eller annat sätt. + det är bara idioter som håller på sådär.
Sen kan du få tycka vad du vill. [smile]


   
SvaraCitera

ser 0 nackdelar med ett förhållande mellan mer än 2 personer..
Snarare blir det mer spännande


   
SvaraCitera

Tessis:

Jag höll på med en av dom mycket innan den andra kom in i bilden, så det är väl han. Men det är han som också är svartsjuk och har lite andra problem.

Okej nu vet ju jag inte vad du menar med andra problem men är det inget som skadar dig så kör på honom då om det känns rätt.

Men prata med honom om hans svartsjuka och kan han inte ta att du har andra vänner av samma kön som han utan att börja bete sig som en idiot så är han nog inget att ha. I alla fall inte om du mår bra utav att umgås med dem och gärna fortsätter med det även om du har en närmare relation med en annan kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Till honom, eller va? :

hah jaa jag har prata med honom, men han svarar nästan hela tiden jag vet ej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

ser 0 nackdelar med ett förhållande mellan mer än 2 personer..
Snarare blir det mer spännande

Jaa en del gör det, men tror att det lär komma ut efter ett tag till dessa tjejer/killar du har. hur glada tror du dom blir ? [smile]


   
SvaraCitera

Tessis:

hah jaa jag har prata med honom, men han svarar nästan hela tiden jag vet ej..

Okej. Ja han får väl ta sin tid antar jag. Om du känner att du orkar vänta på honom så gör det, annars kanske han får ta och bestämma sig. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

I alla fall inte om du mår bra utav att umgås med dem och gärna fortsätter med det även om du har en närmare relation med en annan kille.

Jag har pratat med han om hans svartsjuka och fick inte mycket till svar. dessa andra problem skadar mig en del, men han säger att han ska sluta för min skull. men vet ej vad jag ska tro. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Okej. Ja han får väl ta sin tid antar jag. Om du känner att du orkar vänta på honom så gör det, annars kanske han får ta och bestämma sig.

Njaa jag har sagt att han får ta o bestämma sig. Har tagit ett bra tag nu.


   
SvaraCitera

Tessis:

Jag har pratat med han om hans svartsjuka och fick inte mycket till svar. dessa andra problem skadar mig en del, men han säger att han ska sluta för min skull. men vet ej vad jag ska tro.

Okej så länge han inte kan ge några vettiga svar eller visar att han klarar av det så är han nog kanske inte så bra att inleda en relation med om du vill fortsätta umgås med andra killar.

Och gällande de andra problemen vad de nu är så ska han nog gärna kunna bevisa att han kan sluta innan du går för långt med honom. Vissa grejer ska man inte lita på att folk kan sluta helt med bara för de säger det.

Så jag tycker det låter som att du ska avvakta ett tag om du är osäker på de där sakerna.


   
SvaraCitera

Tessis:

Njaa jag har sagt att han får ta o bestämma sig. Har tagit ett bra tag nu.

Okej. [smile] Får hålla tummarna då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Så jag tycker det låter som att du ska avvakta ett tag om du är osäker på de där sakerna.

Jaa jag ska avvakta, känner mig väldigt osäker på dom här andra problemen. men vet inte riktigt hur jag ska kunna tala om det för honom, eller göra för att backa lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Får hålla tummarna då!

hah gör så 🙂
Men har ju den andra killen också...


   
SvaraCitera

Tessis:

Jaa en del gör det, men tror att det lär komma ut efter ett tag till dessa tjejer/killar du har. hur glada tror du dom blir ?

menar som ett öppet förhållande mellan 3 pers..
som en trekant fast i relation


   
SvaraCitera

Tessis:

hah gör så 🙂
Men har ju den andra killen också...

Jaha, men du kan väl ha samma snack med honom? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

menar som ett öppet förhållande mellan 3 pers..
som en trekant fast i relation

Hah aldrig hört talas om, funkar det?
trekant funkar säkert bra, men i ett förhållande?[smile]


   
SvaraCitera