Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad "/


Ämnesstartare

Vet inte om det hjälper att skriva här, men det skadar inte att försöka kanske.

Sen ett tag tillbaks träffade jag en jättesöt och snäll kille vi har bara två års mellanrum ungefär. Vi träffades på en fest. Vi började prata med varandra och dagen efter , efter att vi hade bytt nummer så skrev han till mig att det var något hos mig som han tydligen föll för.
Jag skrev ju att jag tyckte det var gulligt, men sen samtidigt var jag rädd att bli sårad så jag skrev till honom att vi skulle ta det långsamt för jag ville inte bli sårad igen, för det skulle jag verkligen inte orka. Han förstod det.
Men sen blev det helt fel. Jag känner mig själv, det tar lång tid innan jag kan "falla" för någon.. Så jag försökte säga till honom. Men jag gjorde fel, han uppfattade det som om jag aldrig kommer få känslor för honom. Så han blev sårad.
Sen nu i dagens läge har han träffat en annan som råkar vara min vän. Det gör jätteont att veta att han håller på att träffa en av mina vänner, och jag har försökt prata med honom att jag verkligen gillar honom. men han tror att det är falskt och han undrar varför jag inte sa det innan, och jag förklarade att det var för att jag var så jävla rädd för att allt skulle bli så fel. Men han skrev att han inte vill bli sårad igen, och han vågar inte satsa på mig.

Men vi hade ju träffats ett par gånger hemma hos mig sen på fester och då har vi myst och pratat. Men han verkar liksom ändå inte tro på mig.
Jag har ingen aning om hur jag ska göra. För nu har det hänt igen,det jag försökte undvika, jag har typ blivit sårad, och jag sårade någon annan.


   
Citera

Tonåringar alltså.


   
SvaraCitera

babyb00iiye:

För nu har det hänt igen,det jag försökte undvika, jag har typ blivit sårad, och jag sårade någon annan.

Bit ihop och lär dig av dina misstag?

Du kan ju försöka få en träff med killen och sedan säga att du gillar honom i hans face å gå all in på honom så blir det ju antingen eller så slipper du gå runt o tänka på det, sen när du träffar andra personer i framtiden kan du nog säga att du vill ta det långsamt å nöja dig med det, du behöver inte säga all information, bara ta det lugnt o som jag sa, lär dig av dina misstag...


   
SvaraCitera

men varför säger du att du inte har känslor för honom när du uppenbarligen har det x)


   
SvaraCitera

prata med varandra, lär av dina misstag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Tonåringar alltså.

aa för det var ju verkligen så länge sedan du var en själv :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

Bit ihop och lär dig av dina misstag?

Men han säger att han alltid är upptagen så det är väldigt liten chans att jag kommer kunna säga det t honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men varför säger du att du inte har känslor för honom när du uppenbarligen har det x)

Det har jag redan gjort?


   
SvaraCitera

babyb00iiye:

aa för det var ju verkligen så länge sedan du var en själv :s

Hade aldrig sådana problem ändå. Så inget jag kan identifiera mig med.


   
SvaraCitera

babyb00iiye:

Men han säger att han alltid är upptagen så det är väldigt liten chans att jag kommer kunna säga det t honom

isf gillar han nog inte dig alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

isf gillar han nog inte dig alls

Kanske de


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men varför säger du att du inte har känslor för honom när du uppenbarligen har det x)

för att tjejer är konstiga?


   
SvaraCitera

Så går det när man spelar svårfångad.

Den här killen har gjort något som många inte kan.. dvs släppa taget när det inte är lönt. Credds till honom.


   
SvaraCitera

babyb00iiye:

Det har jag redan gjort?

ja,och jag undrar varför du gjorde det[cute]

Blivande_japan:

för att tjejer är konstiga?

och killar är jobbiga[sad] vad ska vi ta oss till?[sad]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

och killar är jobbiga[sad] vad ska vi ta oss till?[sad]

vet inte[sad]
bli asexuella kanske? el bli katolska präster istället
Dold text: fast jag hatar barn...


   
SvaraCitera