Aviseringar
Rensa alla

Förvirrad, uppskattar hjälp!


Ämnesstartare

Hej där! Skulle behöva lite hjälp här eftersom jag är ganska förvirrad just nu.

Okej, ska berätta hur det ligger till. I Fredags så var jag på fest med samma umgänges krets som jag brukar festa med, det var även rätt många andra personer jag inte träffat förut som var där. Men kvällen gick och det var rätt chill, sen när festen höll på att dö ut så fick jag kontakt med en tjej som jag knappt träffat förut.

Vi började snacka och så, sen la vi oss i soffan och hånglade, myste och chillade nästan hela natten. Hon frågade även mig om jag var en player (vi kom in på att jag inte har haft speciellt många förhållanden), så jag berätta att jag verkligen INTE är det.

Sen dagen efter (igår) var det fest på samma ställe igen, inte lika mycket personer dock. Jag kom till festen ganska sent, typ vid 21.30-22.00. Tjejen som jag var med dagen/natten innan var också där, men hon var väldigt blyg och det kändes som att hon höll sig undan från mig eller låtsades om som att inget hade hänt.
Hon åkte även hem inte långt efter och jag fick knappt kontakt med henne den kvällen.

Jag gillar verkligen den här tjejen, jag vill gärna träffa henne mer och lära känna henne bättre. Men jag vet inte om hon bara playa mig eller vad det var... Vad ska jag göra? Ska jag kontakta henne eller bara avvakta? Eller kanske göra något annat?

Är ganska förvirrad och uppskattar all hjälp jag kan få!

(Diverse stavfel/grammatik fel som kan uppstå, skyller jag på bakfylla :P)


   
Citera

Ta reda på vad hon heter och skicka pm på fb?


   
SvaraCitera

om hon höll sig undan är hon antagligen inte intresserad. eller så skämdes hon och blev generad. hur gamla är ni?


   
SvaraCitera

frånumeå:

Ska jag kontakta henne eller bara avvakta?

Jag tycker att du ska kontakta henne, på något sätt. Frågan är hur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ta reda på vad hon heter och skicka pm på fb?

Självklart vet jag vad hon heter, men det är iaf en början 😛

enhimmelskdrog:

om hon höll sig undan är hon antagligen inte intresserad. eller så skämdes hon och blev generad. hur gamla är ni?

Hon 16, jag 17.


   
SvaraCitera

frånumeå:

Självklart vet jag vad hon heter, men det är iaf en början 😛

Fråga om hon har lust att hitta på något, bäst är nog någonting på stan eller liknande så hon vet att du inte vill ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fråga om hon har lust att hitta på något, bäst är nog någonting på stan eller liknande så hon vet att du inte vill ligga.

Okej, det låter bra. Men frågan är hitta på vad? Usuall stuff kanske funkar.
Men ska nog fråga först om hon vill det.


   
SvaraCitera

Bowla. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Hon kanske var nykter andra gången?


   
SvaraCitera

Myksa:

Hon kanske var nykter andra gången?

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hon kanske var nykter andra gången?

Inte helt omöjligt...


   
SvaraCitera

frånumeå:

Okej, det låter bra. Men frågan är hitta på vad?

Ta en fika eller vad som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för hjälpen! Ska pröva kontakta henne och se om hon vill göra något eller träffas!

Varma hälsningar från Umeå! (Men man hade kunnat önskat ett varmare väder [shake])


   
SvaraCitera

Du heter inte Sebastian, va? Ba kollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

Du heter inte Sebastian, va? Ba kollar.

Nej det gör jag inte 😛


   
SvaraCitera