Forumet - förvirring

förvirring

558 0 66

Spana också in:

Lounge:

skrev tidigare

ah såg nuuu

Lounge:

sommarflört 2010 som 1. vill att jag kmr dit 2. saknar mig 3. fråga hur det är 4. vill vara med mig XD

dog lite hahahahha för vi har inte pratat på läääänge

LOL var som när 1 kille jag träffat på krogen (och endast pratat lite med) typ hörde av sig efter lite mer än 1 månad efter[bigsmile]

man undrar ibland vad d tänker!
Lounge:

för mkt att göra o så ska jag ut o resa mitt i allt

men löser sig [love]

Åh just det [sad]. Hur ligger det till med kursen i stockholm då, planerar du flytt och allt nu med [smile]?

Lounge:

good luck

vad gör du sen

är du klar då

Senare i veckan ska jag fixa mer saker med skolan.
Veckan efter börjar riktiga skolan [rolleyes]. Ny mattekurs [mad]. Men då får jag aif mina jefla pengar [bigsmile].

Usch, ska du försöka sluta for real nu [smile]? Du får knapra på något annat tills suget försvinner [cute].

Lounge:

mår typ konstant illa och dampig o okoncentrerat XD

Schism:

för att jag...

du..

Schism:

lyssnar på sepultura

bara lyssnat på look away typ

är lite kuliga sådär

Blivande_japan:

LOL var som när 1 kille jag träffat på krogen (och endast pratat lite med) typ hörde av sig efter lite mer än 1 månad efter[bigsmile]

haha alltså denna person var väll rätt in löv.. och sådär.. men man blir helt jääla wtf när man får sådana sms typ 1 år senare :-P

Nonoton:

Åh just det [sad]. Hur ligger det till med kursen i stockholm då, planerar du flytt och allt nu med [smile]?

jaaa planerar flytt!

Nonoton:

Men då får jag aif mina jefla pengar [bigsmile].

gu va härligt då borde du gå o käka åp lyxrestaurang typ

Nonoton:

Usch, ska du försöka sluta for real nu [smile]? Du får knapra på något annat tills suget försvinner [cute].

näää planerar ej att sluta

bara inte vara SÅ beroende

käkar rollo
Lounge:

jaaa planerar flytt!

Usch, flytt är typ rent kaos, man har så mycket skit som ska med eller som ska bort [mad].

Lounge:

gu va härligt då borde du gå o käka åp lyxrestaurang typ

Det kommer jag gör, typ en stor stek som tar typ 2 timmar att äta upp [bigsmile].

Lounge:

näää planerar ej att sluta
bara inte vara SÅ beroende
käkar rollo

Ah okej, duktig ju [cute].
Åt chokladpuffar till frukost idag mvh 3åring [rolleyes].
Blivande_japan:

ah, men rätt random.. om man ej haft kontakt emellan!

rly random!!

Nonoton:

Usch, flytt är typ rent kaos, man har så mycket skit som ska med eller som ska bort [mad].

alltså inte fått ngn lgh så kmr förmodligen åka direkt ifrån turkey till min kompis o landa där

dvs ej börja flyttpacka nu

men får se om jag får en lgh

Nonoton:

Det kommer jag gör, typ en stor stek som tar typ 2 timmar att äta upp [bigsmile].

gu va najs=)

Nonoton:

Åt chokladpuffar till frukost idag mvh 3åring [rolleyes].

haha e d barnsligare än honungspuffar[love]
Lounge:

alltså inte fått ngn lgh så kmr förmodligen åka direkt ifrån turkey till min kompis o landa där
dvs ej börja flyttpacka nu
men får se om jag får en lgh

Antar att det är svårt som sjutton att få en skaplig billig lägenhet i stockholm [sad]. Kommer dock bli tomt när du är i turkiet [sad].

Lounge:

haha e d barnsligare än honungspuffar[love]

Ä du ironisk nu elleh? [mad]
Behöver energiiiiiiiiiin [rolleyes]

Blivande_japan:

fy fan vad du läser matte!!vilken blir det denna gång1?

Såg inte :D.
Vi kommer läsa flervariabelanalys och vektoranalys i höst [rolleyes]. Dör lite.
Nonoton:

Antar att det är svårt som sjutton att få en skaplig billig lägenhet i stockholm [sad]. Kommer dock bli tomt när du är i turkiet [sad].

ja fast finns en del andra hand liksom!!!! inte haft jääätteproblem tidigare men betyder ju inte att d ej kan gå åt hlevete nu

aw kmr sakna um o dig[love][love]

Nonoton:

Ä du ironisk nu elleh? [mad]
Behöver energiiiiiiiiiin [rolleyes]

hahahahhaa men du ba "jag käka chokladpuffar idag" som om d vore ngt unikt [cute] du käkar väll alltid frukost för 2-3 åringar typ