Aviseringar
Rensa alla

förvirring


Nonoton:

Ny mattekurs

fy fan vad du läser matte!!
vilken blir det denna gång1?

Lounge:

haha alltså denna person var väll rätt in löv.. och sådär.. men man blir helt jääla wtf när man får sådana sms typ 1 år senare 😛

ah, men rätt random.. om man ej haft kontakt emellan!


   
SvaraCitera

Lounge:

jaaa planerar flytt!

Usch, flytt är typ rent kaos, man har så mycket skit som ska med eller som ska bort [mad].

Lounge:

gu va härligt då borde du gå o käka åp lyxrestaurang typ

Det kommer jag gör, typ en stor stek som tar typ 2 timmar att äta upp [bigsmile].

Lounge:

näää planerar ej att sluta
bara inte vara SÅ beroende
käkar rollo

Ah okej, duktig ju [cute].
Åt chokladpuffar till frukost idag mvh 3åring [rolleyes].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ah, men rätt random.. om man ej haft kontakt emellan!

rly random!!

Nonoton:

Usch, flytt är typ rent kaos, man har så mycket skit som ska med eller som ska bort [mad].

alltså inte fått ngn lgh så kmr förmodligen åka direkt ifrån turkey till min kompis o landa där

dvs ej börja flyttpacka nu

men får se om jag får en lgh

Nonoton:

Det kommer jag gör, typ en stor stek som tar typ 2 timmar att äta upp [bigsmile].

gu va najs=)

Nonoton:

Åt chokladpuffar till frukost idag mvh 3åring [rolleyes].

haha e d barnsligare än honungspuffar[love]


   
SvaraCitera

Nonoton:

s

Blivande_japan:

Nonoton: Ny mattekurs
fy fan vad du läser matte!!vilken blir det denna gång1?


   
SvaraCitera

Lounge:

alltså inte fått ngn lgh så kmr förmodligen åka direkt ifrån turkey till min kompis o landa där
dvs ej börja flyttpacka nu
men får se om jag får en lgh

Antar att det är svårt som sjutton att få en skaplig billig lägenhet i stockholm [sad]. Kommer dock bli tomt när du är i turkiet [sad].

Lounge:

haha e d barnsligare än honungspuffar[love]

Ä du ironisk nu elleh? [mad]
Behöver energiiiiiiiiiin [rolleyes]

Blivande_japan:

fy fan vad du läser matte!!vilken blir det denna gång1?

Såg inte :D.
Vi kommer läsa flervariabelanalys och vektoranalys i höst [rolleyes]. Dör lite.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Antar att det är svårt som sjutton att få en skaplig billig lägenhet i stockholm [sad]. Kommer dock bli tomt när du är i turkiet [sad].

ja fast finns en del andra hand liksom!!!! inte haft jääätteproblem tidigare men betyder ju inte att d ej kan gå åt hlevete nu

aw kmr sakna um o dig[love][love]

Nonoton:

Ä du ironisk nu elleh? [mad]
Behöver energiiiiiiiiiin [rolleyes]

hahahahhaa men du ba "jag käka chokladpuffar idag" som om d vore ngt unikt [cute] du käkar väll alltid frukost för 2-3 åringar typ


   
SvaraCitera

Lounge:

ja fast finns en del andra hand liksom!!!! inte haft jääätteproblem tidigare men betyder ju inte att d ej kan gå åt hlevete nu

Okej, men det är typ kaos här varje höst för folk får typ bo på vandrarhem och sånt, täntke att det kanske var samma där [smile]. Men man får hålla tummarna då bara [bigsmile].

Lounge:

aw kmr sakna um o dig

Klart du kommer [blush][love]. Gör dock itne som jag och sitt på internetcafé hela semestern bara [mad].

Lounge:

hahahahhaa men du ba "jag käka chokladpuffar idag" som om d vore ngt unikt du käkar väll alltid frukost för 2-3 åringar typ

Nej jag vet [sad]. Men barnfrukost är den billigaste [crazy]. Ska köpa mackor och typ, manlig frukost sen när jag kan [rolleyes].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Okej, men det är typ kaos här varje höst för folk får typ bo på vandrarhem och sånt, täntke att det kanske var samma där [smile]. Men man får hålla tummarna då bara [bigsmile].

jo är rätt omöjligt att få studentlgh känns d som [crazy]

Nonoton:

Klart du kommer [blush][love]. Gör dock itne som jag och sitt på internetcafé hela semestern bara [mad].

känns som jag e rätt avtänd på idén XD

Nonoton:

manlig frukost

vad är detta då


   
SvaraCitera

Lounge:

vad är detta då

Satt och funderade på det och kom inte på något. Typ whiskey och en köttbit kanske [cool].

Lounge:

känns som jag e rätt avtänd på idén XD

Jag var dock tvungen att vara innomhus pga bränt mig, men spenderade typ hela semestern på msn [cool].

Lounge:

jo är rätt omöjligt att få studentlgh känns d som

Jo precis. Men skönt att du har kompisar där iaf [y]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Typ whiskey och en köttbit kanske [cool].

brukar jag käka varje dag

Nonoton:

Jag var dock tvungen att vara innomhus pga bränt mig, men spenderade typ hela semestern på msn [cool].

haha men shit vad surt.. ska köpa 30 i solskyddsfaktor obs obs obs

Nonoton:

Jo precis. Men skönt att du har kompisar där iaf [y]

ja verkligen!


   
SvaraCitera

Lounge:

brukar jag käka varje dag

Åh, är avundssjuk på din manlighet [sad]. Ska vara mer manlig när du kommer tillbaka, lovar [blush].

Lounge:

haha men shit vad surt.. ska köpa 30 i solskyddsfaktor obs obs obs

Tro mig, det är inte värt att bli bränd, typ minst 3dagar åt helvete, även om man bara bränner sig lite [chocked].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Ska vara mer manlig när du kommer tillbaka, lovar [blush].

ska du börja stå vid toan oxå???

Nonoton:

Tro mig, det är inte värt att bli bränd, typ minst 3dagar åt helvete, även om man bara bränner sig lite [chocked].

palla

men 30 o noga insmörjning lär räcka


   
SvaraCitera

Lounge:

ska du börja stå vid toan oxå???

Vet inte om jag släpper detta, är på tok för stolt över det för att sluta [cool].

Lounge:

men 30 o noga insmörjning lär räcka

Väldigt noga [wink][wink][wink][wink][wink]

Har ont i min hand för jag stack migsjälv med en gaffel i handen igår när jag diskade. [sad]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Vet inte om jag släpper detta, är på tok för stolt över det för att sluta [cool].

vrf stolt liksom att du ej är pricksäker lr??

Nonoton:

Har ont i min hand för jag stack migsjälv med en gaffel i handen igår när jag diskade. [sad]

haha varför gjorde du det för =(


   
SvaraCitera

Lounge:

haha varför gjorde du det för =(

Det var inte med flit direkt [sad]. Gaffeln var vass däremot [mad].

Lounge:

vrf stolt liksom att du ej är pricksäker lr??

Det låter kanske lättare än vad det ser ut [mad]. Du har ingen så du kan inte veta [badgrin].


   
SvaraCitera