Aviseringar
Rensa alla

fokusera på annat


Ämnesstartare

asså fan jag tänker hela tiden på att jag inte kan ta körkort o de sårar faktist riktigt mycket!   asså snälla kan ni hjälpa mig att fokusera på annan jag gillar mobiler o sånt asså vill sluta tänka på de  hjläp!


   
Citera

Nä, upp till dig att ta hand om det


   
SvaraCitera
Roloch

Övningskör så är du bättre förbered för när det väl är dax för körkort 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GÖR EN FKN MILJARD TRÅDAR TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:
Övningskör så är du bättre förbered för när det väl är dax för körkort 

jag kan ju inte ta körkort eller övningköra p.g.a min syn


   
SvaraCitera
Roloch

Danne_cars:

jag kan ju inte ta körkort eller övningköra p.g.a min syn

Jaha, det visste jag inte. En ögonsjukdom? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :
GÖR EN FKN MILJARD TRÅDAR TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon som har damp maybe? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:

Jaha, det visste jag inte. En ögonsjukdom? 

nej asså nej asså har för dålig syn typ går inte att redigera med glasögon!:( kommer aldrig få ta körkort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

nej asså nej asså har för dålig syn typ går inte att redigera med glasögon!:( kommer aldrig få ta körkort

Har du ens kollat upp det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Har du ens kollat upp det? 

ja jag var hos en ögonläkare med min pappa  då sa hon att jag tyvärr inte kan ta körkort!! fan de kändes som min värd skulle gå under jag tänkte att kag inte ville leva längre det kändes  som hopplöst när hon gav mig de ledsna beskedet? vad ska jag göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

ja jag var hos en ögonläkare med min pappa  då sa hon att jag tyvärr inte kan ta körkort!! fan de kändes som min värd skulle gå under jag tänkte att kag inte ville leva längre det kändes  som hopplöst när hon gav mig de ledsna beskedet? vad ska jag göra?

Nu har jag inte koll på synkraven men om du har så pass dålig syn så kan du tyvärr inte göra något åt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Nu har jag inte koll på synkraven men om du har så pass dålig syn så kan du tyvärr inte göra något åt det.

 va fan  hur ska jag överleva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

 va fan  hur ska jag överleva?

Genom att överleva. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Genom att överleva. 

men okej så de är mycket billigare o inte ha körkort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

men okej så de är mycket billigare o inte ha körkort?

Ja, att fixa körkort kostar ju. 


   
SvaraCitera