Aviseringar
Rensa alla

Folk blir 'stjärnade' på Facebook, hur tar man bort skiten?


Ämnesstartare

Utan någon som helst anledning har vissa på min vännerlista blivit 'stjärnade', alltså det står en stjärna vid deras namn och jag får noteringar om exakt allting dom gör. HUR? VARFÖR? HUR TAR MAN BORT DET? Senaste personen som blev det är ett ex, så nu har det gått över gränsen va.

Hjelp. [sad]


   
Citera

tror du har gjort så att de är dina "bästa vänner"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej! Har kollat, han är bockad som vän endast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAMMA HÄNDER MIG. Så jävla störigt. Och nej, de är inte markerade som "bästa vänner", den listan är tom. [sad] Jävla facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dissar facebook och håller mig enbart till mjölk [no-no]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

du kan ju ändra notifieringsmängden hos folk om du går in på deras profil och trycker på "*bock* Vänner"-knappen, kanske blivit något knasigt där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte den där flugan över snart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

du kan ju ändra notifieringsmängden hos folk om du går in på deras profil och trycker på "*bock* Vänner"-knappen, kanske blivit något knasigt där?

Precis! Så gjorde jag igår! Klickade på knappen du menade och klickade på, i det här fallet "nära vänner" som jag råkat välja.

Lustigt, bara för att man ser någon som en nära vän, betyder det väl inte att man vill få notis VARJE gång de skriver något? De nära vännerna tycker jag att jag har koll på ändå. Det känns ju isåfall mer användbart till personer som inte är så aktiva, och man vill se vad de skriver när de väl skriver något... typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick in på "nära vänner" och kollade om dom råkat hamna i den listan, då stjärnan där är exakt densamma som vid deras namn, men icke. "Den här listan är tom just nu" står det bara där. Klickade i 'av' på aviseringar iallafall, så får vi se om det hjälper. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla behöver en vän
en allra bästa vän
en vän som man kan leka med
det spelar ingen ROLL VEM HON E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hjälpte inte. JAHAPP. Får väl spendera mitt liv med att veta exakt vad dessa personer håller på med på Facebook då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ägd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du jämt mucka passe? Så jävla dålig stil. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaw kram


   
SvaraCitera