Aviseringar
Rensa alla

Folk dömer dig för dina vänner


Ämnesstartare

Jag är en 17 årig tjej som går på gymnasiet.
Jag är inte tjejen med många vänner eller den supersociala... tydligen så tycker många av killarna att jag ser bra ut, det verkar som det iaf. För tjejerna ser jag antagligen ut som en normal tjej.

men

Min kompis som jag är med är invandrare (pratar ganska dålig svenska) men jag är svensk och jag ser på de nya i min klass att de bara vill undvika oss. Varför ska folk alltid döma en för ens vänner?

Blir det en diskussion om det här vore det intressant.


   
Citera
Ämnesstartare

30seconds:

Blir det en diskussion om det här vore det intressant.

naw, ödmjuk[blush]

de e creddigt att ha utländska vänner ju, försöker skaffa så många som möjlit[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

naw, ödmjuk

åå orkar inte höra hur snäll jag är hela tiden.
o just den vännen finns det inte så mycket "credd" med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

30seconds:

åå orkar inte höra hur snäll jag är hela tiden.

xD förlåt da![blush] hur skulle jag veta[blush] du är så arg :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

xD förlåt da! hur skulle jag veta du är så arg :$

försöker att inte va arg o ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte va jag ska skriva men asså du har mitt stöd! +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hört att en användare vid namn Anura kan mycket om ämnet och mer än gärna diskuterar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

OMG kör hårt mannen [wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

har hört att en användare vid namn Anura kan mycket om ämnet och mer än gärna diskuterar det.

[rolleyes][love]

ONT: tror du verkligen det handlar om att din kompis är invandrare, eller kan det handla mer om hennes personlighet/utstrålning (eller brist på sådan)? Och är du säker på att det är hon som är "problemet"? Klasskompisarna kanske ser er två som de där tjejerna som håller sig för sig själva, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart man dömer
vem gör inte det
blir ju konstigt om någon ska umgås med er och någon (din kompis) är med och är ful, även om du är fin..
vem vill vara med någon ful
hallå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

har hört att en användare vid namn Anura kan mycket om ämnet och mer än gärna diskuterar det.

Vad menar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar i alla fall känna så att det känns skitkostigt att sätta sig och snacka med två personer som är väldigt tighta medan det är lättare att komma in i en större grupp. Tredje hjulet, duvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du säker på att det är därför de undviker er? Eller att de ens gör det? Låter knasigt att ba ånej grammatiken är inte som den borde här, let's go


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vad menar du

Vet inte.


   
SvaraCitera