Aviseringar
Rensa alla

Folk får välja själva


Ämnesstartare

Tycker att man kan låta pundarna ta sina droger och låta gängen skjuta och slå varandra dom har ju valt det själva går man med i ett gäng eller tar droger så vet man ju vad som kan hända om ngn överdoserar är det ju inte lamgarens fel vi har väll fri vilja? 


   
Citera

va inte du med i hells angels eller va de nu ni prata om i en annan tråd du gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
va inte du med i hells angels eller va de nu ni prata om i en annan tråd du gjort

Jo det är jag men jag får skylla mig själv om ngn skjuter mig mina fiender har rätten att döda mig och jag har rätten att döda dom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh, vidrig jämförelse. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera

S3ON:
Gråter


   
SvaraCitera

S3ON:
Öh, vidrig jämförelse. 

ja usch 

S3ON:
Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är så vidrigt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du är med i HA borde du kanske veta att de är stora på kokainmarknaden... Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Om du är med i HA borde du kanske veta att de är stora på kokainmarknaden... Blink

Jo det vet jag men jag tycker det är konstigt att det är olagligt att langa droger  och skjuta andra kriminella vi har ju valt det själva 


   
SvaraCitera
keynan

Tycker att pundarna få vara fri någon annanstans, kanske flytta in till Guantanamo basen, haha


   
SvaraCitera

Såklart, om man vill knarka ner sig go for it lol .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:
Tycker att pundarna få vara fri någon annanstans, kanske flytta in till Guantanamo basen, haha

Tardig


   
SvaraCitera
keynan

S3ON:

Tardig

Nu menade jag inte bara pundarna, men enligt ts ska gängen också skjuta varandra. jag tycker deras frihet att välja inte spelar roll i det här fallet, då de påverkar andra i omgivningen.


   
SvaraCitera

Ja, speciellt när oskyldiga kommer i kläm


   
SvaraCitera