Aviseringar
Rensa alla

Folk får välja själva


Ämnesstartare

Thé King:

Jo det vet jag men jag tycker det är konstigt att det är olagligt att langa droger  och skjuta andra kriminella vi har ju valt det själva 

Det kan man ju alltid fråga sig, hade varit enklare om alla kunde respektera varandras territorium.


   
SvaraCitera

Thé King:

Jo det vet jag men jag tycker det är konstigt att det är olagligt att langa droger  och skjuta andra kriminella vi har ju valt det själva 

Det finns överviktiga som själva valt att bli feta.
Hycklare *host* *host*
Rodnar


   
SvaraCitera

Thé King:

Jag tycker det är konstigt, vi har ju valt det själva 

Bara för att man väljer å göra något så behöver det inte betyda att det helt plötsligt blir nyttigt för nationen. 
Waddafaq dude. 


   
SvaraCitera
Berit

Thé King: Jo det är jag

giphy.gif
Känn du? Luktar mytoman Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berit:

giphy.gif
Känn du? Luktar mytoman Skeptisk

LÄGG NER!!!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berit:

giphy.gif
Känn du? Luktar mytoman Skeptisk

mkt bra gif


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Ja, speciellt när oskyldiga kommer i kläm

!!!!


   
SvaraCitera

Thé King:

Jo det vet jag men jag tycker det är konstigt att det är olagligt att langa droger  och skjuta andra kriminella vi har ju valt det själva 

Bra om du är så tuff så kan du ta med dina bröder och börja rensa upp I Göteborg bland alla abduler gäng. Håller med kriminella som dödar andra lågt stående varelser som  kriminella är, så gör ni bara samhället en tjänst om ni slaktar varandra!  


   
SvaraCitera
Berit

39 å, hänger på ett ungdomsforum, med i hells angels, 110 kg muskler. najs


   
SvaraCitera

Berit:

giphy.gif
Känn du? Luktar mytoman Skeptisk

hahaha fan va bra


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Håller med till 100% att de är konstigt varför droger o kriminalitet är olagligt Skeptisk kan ja gå med dig o dina HA knuttar vill också av stor i ligan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woockiecookie:
Hur gammal är du? Håller med till 100% att de är konstigt varför droger o kriminalitet är olagligt Skeptisk kan ja gå med dig o dina HA knuttar vill också av stor i ligan 

Jag är 39 absolut skicka ett pm så kan vi prata vidare 


   
SvaraCitera

Thé King:
Tycker att man kan låta pundarna ta sina droger och låta gängen skjuta och slå varandra dom har ju valt det själva går man med i ett gäng eller tar droger så vet man ju vad som kan hända om ngn överdoserar är det ju inte lamgarens fel vi har väll fri vilja? 

Vart är punkterna? 


   
SvaraCitera