Aviseringar
Rensa alla

Folk med jättemycket energi


Ämnesstartare

Umgås idag med farmor. Det är bara förmiddag än, men hon har redan hunnit städa hela huset, gå på promenad och diskat.
Förstår inte hur hon orkar! Känner mig som en lat klump som skjuter upp allting [sad][sad]
Vill höra om era latheter här nu i denna tråd, så att denna klump känner sig mindre klumpig.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Förut var jag i stort sett ledig en hel termin från skolan. En kompis frågade ett år efteråt vad jag egentligen gjorde all den där tiden.
Svaret blev: jag vet inte.
Sanningen är att jag i stort sett inte gjorde någonting. Jag är expert på att göra ingenting. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag är expert på att göra ingenting. =/

Jag med! Eller jag slänger i en tvättmaskin då och då iof.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slänger sopor varannan vecka, tvättar en gång i månaden, dammsuger var tredje. Ungefär så lat är jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvättar kläder sällan
städar sällan
åker hem sällan
gör sällan något jag borde göra på dagarna
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Eller jag slänger i en tvättmaskin då och då iof.

Slänger den i sjön eller vaddå? Du måste vara stark! [tard]
Ställa upp?
(Hoppa till 4:45.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Slänger den i sjön eller vaddå? Du måste vara stark! [tard]

Slänger i kläderna såklart [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde börja tänka dig att mängder av energi förmodligen beror på droger, mentalsjukdomar eller något annat ofestligt. Det brukar kännas bättre då.

Men tja, är också rätt lat. Eller egentligen mer dålig på att börja med saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Eller egentligen mer dålig på att börja med saker.

Har samma problem. Men har blivit rätt så duktig på att gå och simma i alla fall. Alltid någonting! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har samma problem. Men har blivit rätt så duktig på att gå och simma i alla fall. Alltid någonting!

Jag brukade göra, men sedan blev det sommar och alldeles för varmt för att röra på sig, och nu lyckas jag inte börja igen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använde gummistövlar på mitt rum i flera veckor förut för att jag inte orkade dammsuga upp ett glas jag krossat. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag brukade göra, men sedan blev det sommar och alldeles för varmt för att röra på sig, och nu lyckas jag inte börja igen. [sad]

TVINGA DIG!!!
Första gången så tvingade jag mig verkligen. Tänkte hela tiden på jobbigheten med det hela, men på något sätt så tog jag mig dit ändå. Kändes väldigt skönt efteråt.
Nu är mitt enda badproblem, förutom deras öppettider, stänkande fjärilssimmande människor.
En av dem frågade faktiskt om det var okej om hon simmade bredvid mig fram och tillbaka. Jag sa att det var nog bättre om hon simmade i banan som alla andra, så att man inte skulle krocka. Hon tittade på mig som om jag bett henne ta av sig baddräkten och utbrast "Men... jag kråålar ju.."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervtramp:

Använde gummistövlar på mitt rum i flera veckor förut för att jag inte orkade dammsuga upp ett glas jag krossat. [wink]

haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

TVINGA DIG!!!

Borde ju göra det. Innan mina muskler är fullständigt underutvecklade igen, helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Borde ju göra det. Innan mina muskler är fullständigt underutvecklade igen, helst.

Man borde ha en träningskompis. Någon som kommer hem till en och släpar ut en och babblar med en i bastun när man hårinpackar sitt hår för att det inte ska förtvina av allt klor.


   
SvaraCitera