Aviseringar
Rensa alla

Folk som är pålästa om nikotin eller psykologi och skit hjälp tack.


Ämnesstartare

Jag har varit väldigt emo det senaste utan att komma på varför, och nu tror jag att det kan vara för att jag inte rökt på några dagar.

Frågan är ju varför det alltid bli så här, när jag inte röker känner jag mig så jävla ensam och dålig. Jag orkar inte göra någonting heller för den delen.

Det konstiga är dock att jag ersätter nikotinintaget med annat, nu det senaste köpte jag snus istället för jag var så förkyld men det hjälper liksom inte.

Finns det någon fysisk förklaring till varför det blir så här eller är det bara att jag har någon form av griller?

Kan det vara att nikotinintaget blir så ostabilt att det fuckar upp mig därför?


   
Citera
Ämnesstartare

asså, om man är vad vid att bruka nikotin relativt regelbundet så mår man såklart sämre när man inte gör det. det är trots allt en drog som ökar dopaminproduktionen etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är vanebildande och uppiggande så inte så konstigt att du mår dåligt utan.


   
SvaraCitera
höna

ta 1 cigg å se om du mår bättre

tror du kan sakna sjävla grejen med att röka, blåsa in, blåsa ut, rök, osv[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nocebo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

asså, om man är vad vid att bruka nikotin relativt regelbundet så mår man såklart sämre när man inte gör det. det är trots allt en drog som ökar dopaminproduktionen etc.

Dan_the_ironman:

Det konstiga är dock att jag ersätter nikotinintaget med annat, nu det senaste köpte jag snus istället för jag var så förkyld men det hjälper liksom inte.

höna:

ta 1 cigg å se om du mår bättre

Det hjälper inte med en gång utan tar kanske ett dygn av normalt rökande innan jag känner mig normal igen

Leijonsparf:

nocebo.

låter vettigt, dock så kommer jag på mig själv med att vara väldigt oharmonisk, men det kanske är inbillning det med iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

låter vettigt, dock så kommer jag på mig själv med att vara väldigt oharmonisk, men det kanske är inbillning det med iofs.

grejen är den att det inte handlar om några faktiska utsättningssymtom, då du redan får i dig nikotin från detta vidriga snusande. annars hade det varit en annan sak, nikotin är trots allt en centralstimulant och kan väl typ resultera i de grejerna, eller i alla fall några av dem, vid utsättning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag inte röker köper jag glass, för mycket glass, senaste veckan har jag handlat glass för 600kr [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

och nu tror jag att det kan vara för att jag inte rökt på

ööööh wö wö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

ööööh wö wö

wööh wöööwöö!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nikotinet är din vän i alla lägen, en tröst i livet för den man som står allena, blickandes ut genom fönstret mot det lyckliga folket på gatan nedanför, medan röker seglar mot den mörknade stjärnlösa sky


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

nikotinet är din vän i alla lägen, en tröst i livet för den man som står allena, blickandes ut genom fönstret mot det lyckliga folket på gatan nedanför, medan röker seglar mot den mörknade stjärnlösa sky

mkt fint och sant.

snus r nt lika mys. jag vill mysa.


   
SvaraCitera