Aviseringar
Rensa alla

Folk som inte tål skämt


Ämnesstartare

Folk som inte tål skämt skulle troligtvis får stanna i ett hörn i resten av sitt liv.


   
Citera

PixPoxy:

skulle troligtvis får stanna

[tard]


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

Det är ju visserligen irriterande med folk som tar allt på blodigt allvar. Men alla är ju olika känsliga och har olika sorters humor.


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Folk som har dålig humor skulle troligtvis får stanna i ett hörn i resten av sitt liv.

Fixd


   
SvaraCitera

isola:

Det är ju visserligen irriterande med folk som tar allt på blodigt allvar. Men alla är ju olika känsliga och har olika sorters humor.


   
SvaraCitera

isola:

Det är ju visserligen irriterande med folk som tar allt på blodigt allvar. Men alla är ju olika känsliga och har olika sorters humor.


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Folk som inte tål skämt skulle troligtvis får stanna i ett hörn i resten av sitt liv.

''If You get insulted, top it, If You Can not top it, laugh it off. If You Can not Laugh, You Probably deserve it''


   
SvaraCitera

PixPoxy:

får stanna i ett hörn i resten av sitt liv.

ASSÅ ge dig!


   
SvaraCitera

Floppsen:

ASSÅ


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Folk som inte tål skämt skulle troligtvis får stanna i ett hörn i resten av sitt liv.

[cry]

är det här vad du menar: "Folk som inte tål skämt kommer troligtvis få stanna i ett hörn i resten av sina liv."?

eller det här: "Folk som inte tål skämt borde få stanna i ett hörn i resten av sina liv."?

Floppsen:

ASSÅ


   
SvaraCitera

Roll on:

Floppsen: ASSÅ

isola:

alla

isola:

har

isola:

6


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

PixPoxy:

Folk som inte tål skämt skulle troligtvis får stanna i ett hörn i resten av sitt liv.

PixPoxy:

skulle troligtvis får stanna i ett hörn i resten av sitt liv.

PixPoxy:

skulle troligtvis får stanna i ett hörn i

PixPoxy:

skulle troligtvis får stanna


   
SvaraCitera

vissarionovitj:

Floppsen: ASSÅ

Kakaoxo:

Roll on: Floppsen: ASSÅ

ASSÅ! Vad ni citatar mig [no-no]


   
SvaraCitera

Säg det till din mamma[confused] Igår när vi hade sex och jag ville skoja lite med henne, då tänkte jag att piraten är kul, så jag körde den på henne. Hon blev fan assur och sa att hon aldrig vill ha sex med mej igen. Fattar inte, det var ju bara ett skämt[sad]


   
SvaraCitera