Aviseringar
Rensa alla

folk som ljuger rakt igenom och ändrar sanningen


Ämnesstartare

vafan gör man när man blivit deras favoritämne? Och de dessutom lyckas pracka på sin "sanning" på en mängd andra personer?


   
Citera
JLm
 JLm

delar ut flygblad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man vänjer sig, och accepterar att dem kommer lyckas bättre med livet.

Eller så låter man det obemärkt gå rakt igenom huvudet med vetskapen och den enda trösten att man känner till hur det verkligen står till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir så arg. Och vill jag konfrontera deras påhitt irl blir de:
a) heeeelt clueless
b) "så var det inte alls"
c) "men du gjorde *drar upp ännu ett exempel som inte hänt* därför är det befogat att lasta dig för ngt du inte har med att göra!!!!"
d) skäller ut mig för att jag har mage att fråga vad de grundar sitt ljug på.

En dag borde de ju inse att världen inte är oprovocerat hatisk mot dem. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konfrontera framför andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Konfrontera framför andra.

Vilken situation tänkte du på?

Jag träffar dem ca aldrig gudskelov men hon är en jävel till att blogga och sprida till sina "vänner" 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

..

ja okej jag tänkte på dig när jag skapade tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Vilken situation tänkte du på?

Nu tänker jag tex skola lr annat tillfälle där många människor som hört grejer om dig samlats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu tänker jag tex skola lr annat tillfälle där många människor som hört grejer om dig samlats.

ok. Jag är äldre än hon och det känns inte 100 att gå till högstadieskolan bara för att stalka henne tills jag kan bemöta henne. Har gjort en gång tidigae (dock bara jag och hon) och då klädde hon på sig gåsdräkten och hörde bara vad hon ville höra. Tex: jag säger, "vi båda gjorde fel, jag förstår varför du blir arg på mig, förstår du varför jag blir arg på dig?" Hon hör att jag sa "allt är ditt fel, inget är mitt fel, jag har inte gjort nåt fel men du gör inget rätt din jävla gris"

Jag ger upp, men det känns fortfarande inte bra att hon bara håller på och på och på. Skitunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i skolan kommer hon va tvungen att spela tuff inför vänner också. Så funkar hon, hård utåt men mammas lilla lilla flicka inuti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Jag ger upp, men det känns fortfarande inte bra att hon bara håller på och på och på. Skitunge.

Usch, högstadiebrudar kan vara vidriga.
Polisanmäl henne, då förstår hon förhoppningsvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Så funkar hon, hård utåt men mammas lilla lilla flicka inuti.

Ring hem, eller gå hem till henne och plinga på och prata med mami.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Polisanmäl henne, då förstår hon förhoppningsvis

får det någon konsekvens när hon inte är straffmyndig riktigt ännu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

får det någon konsekvens när hon inte är straffmyndig riktigt ännu?

Soc kopplas alltid in när minderåriga anmäls, och då utvärderar de hela familjen om de tycker att det behövs. Och det blir nog ej så kul för henne. [crazy]


   
SvaraCitera