Aviseringar
Rensa alla

Folk som luktar illa :S


Ämnesstartare

Märker inte människor själva om de luktar illa? Kom och tänka på det. Det är en kvinna på jobbet som gör det. Alla andra har känt hennes lukt också, och det är riktigt obehagligt att vara i närheten av henne. [sad]

Jag menar, det är en annan sak om någon luktar illa nån enstaka dag eller svettas, men varje gång jag lr någon annan stöter på henne känner vi stanken.
Är hon bara ohygienisk eller är det nåt som är "fel"?
Tycker synd om henne om hon inte vet om det [shake] Jag hoppas nån säger till henne, för det är fan inte trevligt för nån.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ta ett djupt andetag varje gång du ser henne då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamnar jämnt brevid illaluktande tattare på bussen![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Ta ett djupt andetag varje gång du ser henne då.

Vadå ska jag göra jämt då eller? För vi befinner oss inom samma arbetsområde, så lite svårt att undvika människan.


   
SvaraCitera

nog för att ohygien är nasty, men överdrivande av parfym/rakvatten är inte heller nice 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

swinglifeaway:

oggelgoggel: Ta ett djupt andetag varje gång du ser henne då.

Vadå ska jag göra jämt då eller? För vi befinner oss inom samma arbetsområde, så lite svårt att undvika människan.

Gasmask!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Vadå ska jag göra jämt då eller? För vi befinner oss inom samma arbetsområde, så lite svårt att undvika människan.

Vet du ingen som står henne närmre på arbetsplatsen som du kan fråga? Asså om hon vet varför eller om hon skulle kunna prata med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Vet du ingen som står henne närmre på arbetsplatsen som du kan fråga? Asså om hon vet varför eller om hon skulle kunna prata med henne.

Tror inte det. Min arbetsgivare bara anställer folk hit och dit för arbetskraft så.. och dessutom verkar hon väldigt sällan förstå vad man säger.

snuskmumrik:

nog för att ohygien är nasty, men överdrivande av parfym/rakvatten är inte heller nice 🙁

Nej så klart inte, men det handlar mer om att se till och åtminstone duscha regelbundet.

fistforfight:

Hamnar jämnt brevid illaluktande tattare på bussen![mad]

[sad]

snuskmumrik:

Gasmask!

[party] aja, behöver bara stå ut 2 dagar till så det är lugnt.


   
SvaraCitera

swinglifeaway:

dessutom verkar hon väldigt sällan förstå vad man säger.

problemet hittat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:C


   
SvaraCitera

stackarn ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snuskmumrik:

problemet hittat

Möjligtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Ta ett djupt andetag varje gång du ser henne då.

hahaha.. så kommer hon fram till en o vill snacka.. man ba [censur] o helröd :D:D:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera