Aviseringar
Rensa alla

Folk som luktar illa :S


Ämnesstartare

ohYEA_:

hahaha.. så kommer hon fram till en o vill snacka.. man ba [censur] o helröd :D:D:D

Hahah, usch, var "tvungen" att jobba med henne en gång [chocked] (det är ett städjobb på hotell alltså)
För övrigt säger hon inte så mycket, pratar bara med henne in case of emergency, när man måste förklara nåt för henne. [censur]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

likgiltig misär:

Dollar och Dödstraff

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
loita

jag känner att jag luktar jätte äckligt just nu[bigsmile] fast jag kommer ifs just från ett sju timmars pass i varmkök ^^'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slicka henne ren[wink]


   
SvaraCitera

Tror inte man märker det själv.

Man borde kanske på ett så finkänsligt vis som möjligt tala om det för personen..

Kan gälla dålig andedräkt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

slicka henne ren


   
SvaraCitera

swinglifeaway:

Märker inte människor själva om de luktar illa?

Antar att de inte märker det, då hade de nog gjort något åt det antar jag.
Det kan ju vara så att de helt enkelt vant sig vid doften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Antar att de inte märker det, då hade de nog gjort något åt det antar jag.
Det kan ju vara så att de helt enkelt vant sig vid doften.

You've got a point there.

shajjn:

Man borde kanske på ett så finkänsligt vis som möjligt tala om det för personen..

Någon som känner henne i så fall. Skulle aldrig ha mage och säga det till en främling.

loita:

jag känner att jag luktar jätte äckligt just nu[bigsmile] fast jag kommer ifs just från ett sju timmars pass i varmkök ^^'

Helt förståeligt. Känner mig inte själv så fräsch när jag kommer hem från jobbet men en härlig dusch gör susen. [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

slicka henne ren[wink]

jamen, du verkar ju rätt sugen på det så jag ger dig äran och utföra jobbet [wink]


   
SvaraCitera
loita

swinglifeaway:

Helt förståeligt. Känner mig inte själv så fräsch när jag kommer hem från jobbet men en härlig dusch gör susen.

hehe ja de e fint de :D:D

fast om jag känner jag luktar borde inte de som konstant luktar också känna att de luktar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

jamen, du verkar ju rätt sugen på det så jag ger dig äran och utföra jobbet

nä, ofta jag tänker slicka på tjejer[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

fast om jag känner jag luktar borde inte de som konstant luktar också känna att de luktar?

Fast alla känner ju om de luktar mat... det är väl en annan sak och ha en "kroppslukt". Som blivande_japan sa så kanske det har vant sig vid det. [shake]
Men jag tycker ändå att man borde märka..


   
SvaraCitera

swinglifeaway:

Någon som känner henne i så fall. Skulle aldrig ha mage och säga det till en främling.

Mm.

Värsta scenariot är den att hon inte känner så många pga av hennes stank..
Tänk vilken skillnad det skulle göra ifall hon i så fall blev upplyst om att hon luktade äckligt.. hah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nä, ofta jag tänker slicka på tjejer[shake]

men hon är inte vilken tjej som helst, hon är polska [wink]

shajjn:

Värsta scenariot är den att hon inte känner så många pga av hennes stank..
Tänk vilken skillnad det skulle göra ifall hon i så fall blev upplyst om att hon luktade äckligt.. hah.

Tror faktiskt inte hon känner så många. Det är svårt att kommunicera med henne också.
Ja, jag undrar om hon är gift/sambo med nån.. nä, det har jag svårt att tro :s:s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att jag luktar illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

men hon är inte vilken tjej som helst, hon är polska

finns två typer av östeuropeiska tjejer, så är hon den smala sexiga typen[wink] eller den tjocka äckliga typen?[shake]


   
SvaraCitera
loita

swinglifeaway:

Fast alla känner ju om de luktar mat... det är väl en annan sak och ha en "kroppslukt". Som blivande_japan sa så kanske det har vant sig vid det.
Men jag tycker ändå att man borde märka..

hmm mjoo... men vaddå fotsvett är en kroppslukt de känner man xD


   
SvaraCitera