Aviseringar
Rensa alla

Folk som luktar svett/urin


Ämnesstartare

Oftast inträffar detta på en buss. Hur fan kan man gå ut å stinka sådär?!Gråter


   
Citera
Ämnesstartare

det är naturligtGalen


   
SvaraCitera

d är 1 bra fråga


   
SvaraCitera

tkrdet är värre när folk verkligen luktar BAJS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kanske inte har någonstans att bo.


   
SvaraCitera

plutten:
Oftast inträffar detta på en buss. Hur fan kan man gå ut å stinka sådär?!Gråter

Min föredetta naturlärare hade en sjukdom (som jag inte minns namnet på) som gjorde att han svettades hela tiden och därmed också stank. Alla elever retade honom för det, så jävla hemskt.. Så tänk på det innan du yttrar dig


   
SvaraCitera

Hah, i-landsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

Min föredetta naturlärare hade en sjukdom (som jag inte minns namnet på) som gjorde att han svettades hela tiden och därmed också stank. Alla elever retade honom för det, så jävla hemskt.. Så tänk på det innan du yttrar dig

Kunde hen inte bruka deodoranter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kunde hen inte bruka deodoranter?

tyst bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

tyst bara.

skaffa dig ett liv bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

skaffa dig ett liv bara.

tycker du att det är ett liv att gå in och ställa den där frågan eller va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Kunde hen inte bruka deodoranter?

Tror inte det funkar om hela du svettas konstant. Bakterierna som genererar lukten kommer ta över lika fort som du applicerar deodoranten. Det finns dock behandlingar för de flesta med sådana besvär, vet ej hur ofta de funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tror inte det funkar om hela du svettas konstant. Bakterierna som genererar lukten kommer ta över lika fort som du applicerar deodoranten. Det finns dock behandlingar för de flesta med sådana besvär, vet ej hur ofta de funkar.

Det finns extra starka sådana om man inte har möjlighet att applicera flera ggr under dagen. Svett luktar dock ingenting när den är ny så om man duschar regelbundet är nog fukten ett större problem. Extra starka deos finns också att få på recept. Botox är ett alternativ om man svettas floder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Det finns extra starka sådana om man inte har möjlighet att applicera flera ggr under dagen.

detta får de att stinka ännu mer då det är en sjukdom och inte vanlig svett bara. har också träffat en sån person, hon sprutade sig blöt med parfym och det blev ännu värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Det finns extra starka sådana om man inte har möjlighet att applicera flera ggr under dagen. Svett luktar dock ingenting när den är ny så om man duschar regelbundet är nog fukten ett större problem. Extra starka deos finns också att få på recept. Botox är ett alternativ om man svettas floder.

Ja svetten i sig lunktar inte, snarare bakterierna som livnär sig på den. Men det kan kanske vara svårt som lärare att duscha flera gånger om dagen, och deodorant över hela kroppen hela dagarna är nog inte heller att rekommendera.


   
SvaraCitera