Aviseringar
Rensa alla

folk som ska analysera bråk i efterhand


Ämnesstartare

Postorderhoran:

brukar se på bilder med jättebröst (om dom är fasta) och tänka DAMN TÄNK om de var mina

Fast att ha bröst som är oproportionerligt stora ser ju bara väldigt knasigt ut. [sad]

Postorderhoran:

Brukar känna mig snygg men efter jag blivit fotad känner jag mig alltid ful. Som om min illusion av hur jag ser ut ba raseras kaboom.

Dålig fotograf [wink]

Postorderhoran:

överläppen är värst pga vän envisas med att måla mina läppar mörkt röda = har plutig fin underläpp och ett sträck till överläpp, oproportionerligt

Som tur är så ser man ju sådana brister bäst själv. Andra brukar nog inte studera så noga och analysera (hoppas jag [blush]).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast att ha bröst som är oproportionerligt stora ser ju bara väldigt knasigt ut. [sad]

menade större bara, typ c-d. Är inte såååå oproportionerligt. Och skulel jag ha så stora bröst skulle midjan kanske se smalare ut...?

Fast då skulle höfterna också se smalare ut. Detta elände. [blush]

Nintendo:

Dålig fotograf [wink]

bättre än han som driver cosmodels....

Nintendo:

Som tur är så ser man ju sådana brister bäst själv. Andra brukar nog inte studera så noga och analysera (hoppas jag [blush]).

så du tänkte inte, när du läste bloggen (om du gjort det senaste dygnet) på att jag har liten överläpp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

så du tänkte inte, när du läste bloggen (om du gjort det senaste dygnet) på att jag har liten överläpp?

[crazy]

Postorderhoran:

bättre än han som driver cosmodels....

Modellbilder brukar ju alltid redigeras massa annars? [blush]

Postorderhoran:

Fast då skulle höfterna också se smalare ut. Detta elände.

Undra om man kan förstora höfter. Hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä till att jag ej tänkt på det när jag sett bilder på dig alltså. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där lät också fel. Har alltså ej tänkt på det!![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvingade Tobbish att titta på bilden. Frågade om han la märke till något speciellt, just nu sitter han och: Öh... vaddå??????? och försöker komma på vad han ska se [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Modellbilder brukar ju alltid redigeras massa annars? [blush]

man kan inte redigera en kass bild på en oerfaren modell till att se bra ut, hur mycket man än försöker. Hänvisar speciellt till hans fineartnude där han smetat in modellen i chokladsås och på en bild slickar på hennes lår. Hej professionalism.

Nintendo:

Undra om man kan förstora höfter. Hm.

undrar okcså! Ska ringa en plastikkirurg och fråga!

Nintendo:

Tvingade Tobbish att titta på bilden. Frågade om han la märke till något speciellt, just nu sitter han och: Öh... vaddå??????? och försöker komma på vad han ska se [crazy]

hahaha du är då en sann vän, ställer upp osv.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hur mycket man än försöker. Hänvisar speciellt till hans fineartnude där han smetat in modellen i chokladsås och på en bild slickar på hennes lår. Hej professionalism.

Har inte han väldigt dåligt rykte? Oki, vet egentligen inte men följer ju 1 tjejmodells blogg och har för mig att hon pratat om de där bilderna när hon la fram exempel på typisk snuskgubbe som bara vill nyttja flickor sexuellt [blush]

Postorderhoran:

hahaha du är då en sann vän, ställer upp osv.

Oja [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har inte han väldigt dåligt rykte? Oki, vet egentligen inte men följer ju 1 tjejmodells blogg och har för mig att hon pratat om de där bilderna när hon la fram exempel på typisk snuskgubbe som bara vill nyttja flickor sexuellt

ge mig länk!!!
Men ja, jag har jobbat lite på hans dåliga rykte genom att länka till hans fine art nude här. Tycker ljussättningen är dålig, poserna är osmickrande och vulgära, och då har ändå modellenrna kläder på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ge mig länk!!!

Ska förska hitta!! Detta var längesen!!

Postorderhoran:

Men ja, jag har jobbat lite på hans dåliga rykte genom att länka till hans fine art nude här.

MMM TÄNK OM DET VAR I DEN UMTRÅDEN JAG LÄSTE DET. Mitt minne är så knasigt och selektivt [sad] Kan ha vart på fb också hmhmh för hittar ej på bloggen jag sökte på. [cry]

Va pinsamt de blev [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

MMM TÄNK OM DET VAR I DEN UMTRÅDEN JAG LÄSTE DET. Mitt minne är så knasigt och selektivt [sad] Kan ha vart på fb också hmhmh för hittar ej på bloggen jag sökte på.

hahaahah ja.
Men ja. Är förvånad över att folk låter sina minderåriga döttrar jobba med honom efter att ha sett hans bilder. De på bara modellernas portfolios räcker ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*hoppar inÄ
värdelös fotograf
så står det på hans hemsida, att han gillar att jobba med ljus
aldrig sett så extremt dålig ljussättning han får ju modellerna att se fula ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

så står det på hans hemsida, att han gillar att jobba med ljus
aldrig sett så extremt dålig ljussättning han får ju modellerna att se fula ut

mh, tycker just detta är så... fail. Kan inte va så svårt att få dem att se ok ut? Jag menar, tusentals hobbyfotografer lyckas runt om i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hahaahah ja.
Men ja. Är förvånad över att folk låter sina minderåriga döttrar jobba med honom efter att ha sett hans bilder. De på bara modellernas portfolios räcker ju.

HAhaha var nog din tråd. Googlade och hittade den [blush] Tittade på nakenbilderna, blev typ generad. En pippelipp bland massa frukter, lol [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

HAhaha var nog din tråd. Googlade och hittade den [blush] Tittade på nakenbilderna, blev typ generad. En pippelipp bland massa frukter, lol [blush]

länka den!!!! vill se och orkar ej anstränga mig mvh sovdegig hjärna


   
SvaraCitera