Aviseringar
Rensa alla

Folk som skaffar ring i näsan så man ser ut som en tjur hur tänker dem?


Ämnesstartare

DavidKron:

Han heter

så jävla respektlöst. undrar om du ens är en människa, fast tror mer att du är någon sorts fluga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Hur tänker dem liksom

*de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Jag är rädd att jag måste skriva dig på näsan.

Du, min herre, är en idiot.


   
SvaraCitera
Sonya

man kan få infekteringar i näsan och läppen lättare usch vad det är äckligt[tard]


   
SvaraCitera
FTH039

Jag tyckte inte om sånt förr, men nu tycker jag att det är väldigt snyggt. Jag tycker att folk med dessa ringar ser ut som människor.
Jag tycker inte om när folk inte kan använda det svenska språket ordentligt. Du kanske borde ägna mer tid åt skolan och mindre tid åt att tycka att människor ser ut som tjurar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag är rädd att jag måste skriva dig på näsan.Du, min herre, är en idiot.

Neeejö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonya:

infekteringar

*infektioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FTH039:

Jag tyckte inte om sånt förr, men nu tycker jag att det är väldigt snyggt. Jag tycker att folk med dessa ringar ser ut som människor.Jag tycker inte om när folk inte kan använda det svenska språket ordentligt. Du kanske borde ägna mer tid åt skolan och mindre tid åt att tycka att människor ser ut som tjurar.

Ja preciiis nääääääeeeej folk som stavar rätt har minskat med 3% världen går under blablabla...

NEJ det gör den INTE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

är du verkligen arton år gammal, eller misstar jag mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

struktur:

är du verkligen arton år gammal, eller misstar jag mig?

Jag må vara arton men jag skiter fullständigt i att låtsas acceptera och leva mig in i normer bara för att jag nått en viss ålder.


   
SvaraCitera
Paseo

hahahahahahaha men vafan
förlåt mig i förväg

du ser ut att vara bakom flötet, och du skriver som om du vore totalt bakom flötet

och så dumförklarar du intelligenta människor

var bara tvungen att påpeka orkar dock ej diskutera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hahahahahahaha men vafanförlåt mig i förvägdu ser ut att vara bakom flötet, och du skriver som om du vore totalt bakom flötetoch så dumförklarar du intelligenta människorvar bara tvungen att påpeka orkar dock ej diskutera

Säger hon som inte ens hänger med och skyller ifån sig på att hon "orkar dock ej diskutera".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och lessen men, man ser verkligen inte ut som en tjur för att man skaffar ring i näsan, typ lika mycket som man ser ut som en zebra om man får ett streck på armen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

och lessen men, man ser verkligen inte ut som en tjur för att man skaffar ring i näsan, typ lika mycket som man ser ut som en zebra om man får ett streck på armen

Men man ser ändå mer ut som en tjur än någon som inte har det?

Precis som en randig person har mer gemensamt med än zebra en en icke randigt målad en?


   
SvaraCitera