Aviseringar
Rensa alla

Folk som tittar


Ämnesstartare

Jag fullständigt hatar folk som tittar på en, jag får en sån förbannad lust att tortera och mörda folk som gör så. Varje gång jag är på bussen eller tunnelbanan eller går runt på platser med mycket folk ska alltid någon titta på mig.

Nej jag ser inte ut som ett mongo, har ett attraktivt och annorlunda utseende med sånna där speciella ögon som vissa har (lol) Dock är jag kort (kille) och går kanske lite stelt, men vadfan kan folk titta på någon annan!

Jag går inte runt och tittar överallt för att se om någon tittar på mig, då är det ju ganska självklart att någon tittar om man gör så. Men såfort jag vänder blicken mot någon så ser jag att den jävla personen tittar på mig.

Om det var lagligt att mörda människor hade jag definitvtt torterat och mördat folk som tittar på en! Om du som läser det här är nån äcklig ne*** ho** som stirrar på folk, må din framtida dotter bli våldtagen och din son misshandlad!

Jag har inte direkt dåligt självförtroende och är inte asocial.

Har lust att virvla halsduken runt ansiktet o ta på sollbrillor när jag är ute (visst skulle det locka mer blickar och kommentarer men då ser dom inte mitt ansikte iaf)

När jag pratar med folk så tittar jag självklart på dom i ögonen och då bryr jag mig inte, men främlingar som inte ens känner mig ska för helvete sköta sitt eget och inte titta på mig!

Söta tjejer är bara uppmuntrande om dom tittar, men inte fan finns det många söta tjejer i Sverige!

Bara jag som blir irriterad som fan när någon tittar? Finns det något jag kan göra åt det? "Ah men sluta bry dig bara" Jo men visst skitenkelt -_- Måste jag elda mitt ansikte så att jag ser förjävlig ut så folk gör allt för att inte se på mig!?

Nej jag anser inte att jag är någon fotomodell som är skit snygg och att alla bara tittar på mig, så är det inte.

Ni som tittar på folk, hur resonerar ni? Vad är ert jävla problem? "Nej men om jag tittar på någon gör jag det för att personen är intressant eller snygg blabla" Och? Titta ändå inte ditt äckliga mänskliga avfall!

Det finns t.o.m idioter som tittar på en, och när man tittar tillbaks VÄNDER DOM ÄNDÅ INTE BORT BLICKEN! Helvete vad idiotiska människor det finns, förtjänar inte att leva för fan!

"Senap123, du har uppenbarligen problem!" [tired]


   
Citera

senap123:

"Senap123, du har uppenbarligen problem!"

Tack [smile]


   
SvaraCitera

Jag tror du är paranoid.


   
SvaraCitera

Det är väldigt svårt att gå på stan utan att titta på folk, ditt eb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag tror du är paranoid.

Hoppas det


   
SvaraCitera

Jag ägnar ofta alla utom barn ett par extra sekunders ögontid för att ha en bra koll på vilka som är i min närhet. Men du är kort,så jag skulle säkert avfärda dig som ett barn.


   
SvaraCitera

senap123:

Hoppas det

Sök hjälp [zzz]


   
SvaraCitera

Bara att stirra tillbaka tills dom kollar bort. [chocked]


   
SvaraCitera

Paranoia/dysmorfofobi.


   
SvaraCitera

Det är helt omöjligt att inte titta på folk. Så du menar att man ska gå omkring och titta ner i marken eller upp i himlen? [rolleyes]

Visst ibland kan det vara obehagligt när någon stirrar på en okontrollerat, men ta det inte så personligt när någon tittar på dig. Så speciell är du inte. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, jävla psykfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekmeister:

Bara att stirra tillbaka tills dom kollar bort.

Jo, prövade det på en kärringjävel men inte fan tittade hon bort, dock kollade jag typ bara 10 sekunder på henne sedan tyckte jag att det blev för obekvämt så jag var tvungen att titta bort.. fail

WaterTiger:

ag ägnar ofta alla utom barn ett par extra sekunders ögontid för att ha en bra koll på vilka som är i min närhet. Men du är kort,så jag skulle säkert avfärda dig som ett barn.

A, så gör jag också ibland, gör en snabb överblick på vilka som är i närheten på tunnelbanan tillexempel, men nu menar jag folk som tittar på en i flera minuter eller längre [sad] Sedan ser jag knappast ut som ett barn, visst om du ser mig bakifrån så[smile]


   
SvaraCitera

Gå med påse över huvudet[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Visst ibland kan det vara obehagligt när någon stirrar på en okontrollerat, men ta det inte så personligt när någon tittar på dig. Så speciell är du inte.

Impossible [sad]

Kråkslott:

Paranoia/dysmorfofobi.

Men häst, menar inte att ALLA tittar på mig, som hon pendulum sa, så speciell är jag inte.

Men om jag t.ex. sitter på tvärbanan o flyttar min blick mot mina "kära" medmänniskor så ser jag att någon i stort sätt alltid sitter med en fastnaglad blick på mig.

Folk har ingen respekt, obekvämt som fan när någon tittar på en

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

I England har jag hört att folk tittar ner i marken på bussen och sånt, och om någon tittar på en engelsman rodnar dom och tittar bort fort som fan! Så ska det vara i Sverige också!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

Gå med påse över huvudet

Haha fan bra idé, det ska jag nog pröva någon gång faktiskt [smile]


   
SvaraCitera

senap123:

A, så gör jag också ibland, gör en snabb överblick på vilka som är i närheten på tunnelbanan tillexempel, men nu menar jag folk som tittar på en i flera minuter eller längre [sad] Sedan ser jag knappast ut som ett barn, visst om du ser mig bakifrån så[smile]

Stirrar folk verkligen på dig i flera minuter? Då antar jag att ni inte rör på er? Gå fram och berätta glatt hur glad du är att äntligen få frigång från rättpsyk. Glid sen in på samma mord och tortyr linje som du gjorde här i tråden så tror jag du får gott om utrymme. Kan vara rätt kul också. [y]


   
SvaraCitera