Aviseringar
Rensa alla

Folk som väljer partner efter utsidan


Ämnesstartare

Jag kan ibland tycka det känns som vissa människor bara väljer sin partner efter utseende, eller att det i alla fall är en väldigt tung punkt. Jag kan faktiskt inte riktigt förstå det, visst det är viktigt att man tänder på veranda men man kan inte bygga ett helt förhållande på utsidan. Vad händer om dessa människor gifter sig och får barn, då är plötsligt inte kroppen lika fin länge. Och vad händer när de bli gamla? Och hur kul är det att veta att någon är tillsammans med en endast för ens utseende och inte personlighet?


   
Citera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte varför man nödvändigtvis ska se ner på ytliga människor ett faktum är ju att jättemånga äktenskap spricker ändå.

Skaffar man barn så kvittar det väl om man är ihop eller inte och det är ju inte precis så att man själv måste vara tillsammans med en sådan person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som bara går på utsidan lär väl inte ha så str potential att komma så långt att dom skaffar barn tillsammans och grejer iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man går efter utsidan först... sen dom som kör det spåret hela vägen, är nog lite hejdå... men utsidan e viktigt... tyvärr ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

man går efter utsidan först... sen dom som kör det spåret hela vägen, är nog lite hejdå... men utsidan e viktigt... tyvärr ...

Utsidan ger insidan en chans och insidan ger utsidan sin glans [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Jag fattar inte varför man nödvändigtvis ska se ner på ytliga människor ett faktum är ju att jättemånga äktenskap spricker ändå.

Men det är ju mkt större risk att det spricker. Dessutom kan man fråga om det är "äkta kärlek"

Chickfactor:

Skaffar man barn så kvittar det väl om man är ihop eller inte

För barnet är det ju en fördel om föräldrarna är ihop från början.

Unexpected:

Folk som bara går på utsidan lär väl inte ha så str potential att komma så långt att dom skaffar barn tillsammans och grejer iofs.

Nej, det spricker troligen innan.

elpedroo:

man går efter utsidan först... sen dom som kör det spåret hela vägen, är nog lite hejdå... men utsidan e viktigt... tyvärr ...

Jo men jag pratade om dem som tycker det är det enda. Som kan bli tillsammans med nån där det ekar i huvudet bara för den är snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Utsidan ger insidan en chans och insidan ger utsidan sin glans [wink]

[y]..

TheDrunkDuck:

Jo men jag pratade om dem som tycker det är det enda. Som kan bli tillsammans med nån där det ekar i huvudet bara för den är snygg

iof... dom själva kanske e lika pantade? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vad är det som säger att man kommer skaffa barn och leva tillsammans resten av livet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake] tror du inte att personligheten ändras mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tror du inte att personligheten ändras mer

Nej och framförallt inte lika hastigt.

The Road Behind:

Och vad är det som säger att man kommer skaffa barn och leva tillsammans resten av livet?

absolut inget, men OM det blev så

Men i vilket fall som, hur kul förhållande är det om man skiter totalt i insidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Men i vilket fall som, hur kul förhållande är det om man skiter totalt i insidan

Tror inte det finns någon som skiter totalt i insidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Tror inte det finns någon som skiter totalt i insidan.

E du säker på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

det är viktigt att man tänder på veranda

Du är konstig[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Du är konstig[n]

Hur då? E det för stavfelen?


   
SvaraCitera