Aviseringar
Rensa alla

Folk stör sig på mig för att jag "spänner" mig...


Ämnesstartare

"SPINNEBÖOEG" (skånska) är nog ett av de värsta uttrycken jag vet. Jättemånga ogillar mig och stör sig på mig för att dom tycker att jag spänner mig och är kaxig eller något.

Jag spänner mig verkligen INTE och jag stör mig själv på folk som gör det. Det finns flera stycken på min skola som spänner sig extremt mycket men dom är det ingen som klagar på.. Det är just mig. Har kompisar och ett bra liv i övrigt så är inte mobbad, men det börjar gå överstyr. Är hatad av "alla" för detta och jag vet inte vad jag ska göra åt det..

Jag kan inte hjälpa att jag inte går me en puckelrygg med luva uppe och röker. Ett måste i den håla där jag bor för att vara "häftig" och för att få tjejer är: Röka, lukta svett, vara fattig, ha mjukisbyxor, hiphopkeps, fejk-diamant i örat och prata extremt mycket skånska. Ett plus är om man har en råtrimma moppe också.

Ville bara skriva detta för att se vad ni tycker.


   
Citera
Ämnesstartare

Din avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den har väll inget att spänna sig med att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du muskelös har du rätt att spänna dig, är du kaxig får du stå för konsekvenserna. Är kanske fel ute, spänna sig kanske har en annan innebörd nere i skånska skogarna. men men fortfarande löjligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

för att dom tycker att jag spänner mig och är kaxig eller något.

*Vi vill se dig spänna dig! posta bild! *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Din avatar.

Mycket riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, tror jag hittade dagens stora "care" tråd. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobzii:

Oj, tror jag hittade dagens stora "care" tråd. [censur]

Jag hade iaf tyckt att det var kul att läsa om det var någon annan som skrivit samma sak 🙂 Tyck du vad du vill.

Donbot:

är du muskelös har du rätt att spänna dig, är du kaxig får du stå för konsekvenserna. Är kanske fel ute, spänna sig kanske har en annan innebörd nere i skånska skogarna. men men fortfarande löjligt 🙂

Jag är bara kaxig mot andra som är kaxiga. Är snäll mot alla töntar/mesar/fikusar (nästan). Glor någon på mig så glor jag tillbaka bara.. Egentligen är inte det att vara kaxig utan bara att stå upp för sig. Det är allt jag gör. Går helt normalt, rak i ryggen, inget konstigt med det. Fina kläder, prydliga, inget kaxigt på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta spänna dig (tror faktiskt att du gör det), byt avatar och flytta... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Är snäll mot alla töntar/mesar/fikusar

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flytta till stockholm istället. Här klär sig nästan alla som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or stfu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

pics or stfu?

Indeed my friend.


   
SvaraCitera
Gifted

pics or stfu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Röka, lukta svett,

Ja,d är enbart så jag väljer kille.har han inte dom kvaliteterna så vill jag inte ha honom.


   
SvaraCitera