Aviseringar
Rensa alla

folk tror typ att jag är en alkis...


Ämnesstartare

ja, jag erkänner att jag krökade rätt hårt i unga dar. men kom igen det gör väl alla som är mellan 18-19 år, singlar och dessutom har festsugna kompisar eller kompisar som tofflar medan en annan inte vill känna sig forever alone.

men tycker det är orättvist, jag sköter mitt jobb, tränar flitigt och visst jag går ut mycket på helgerna men jag dricker ju inte varje gång, likförbannat har man den här alkisstämpeln både från min familj, mina vänner och er fast ni inte ens känner mig

så jag känner mig kränkt, vad är det som krävs för att bevisa motsatsen, jag är en man av handling att gnälla och försöka övertyga kommer inte hjälpa, vad är det som krävs?

eller är alla bara avundsjuka?


   
Citera
Ämnesstartare

Tror att det är "hot rod" angående här. I övrigt förstår jag varför du gjorde så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

eller är alla bara avundsjuka?

Folk har väl kul åt skvaller eftersom de inte har roligare liv själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Folk har väl kul åt skvaller eftersom de inte har roligare liv själva.

nej men asså det är som jag har skapat en image som ett fyllo...alla andra har ju hittat sin väg men inte jag, och nu är jag knappt lycklig när jag dricker heller...

plz save the savior


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senast jag läste något av dig i ämnet betedde du dig som en nykteristmoralist, så jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara coolt att vara mysigt smygalkis. sålänge man inte är typ dräggig eller tragisk, då är det bara sorgligt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får la vara mer diskret.. Som jag typ, fast dricker endast i deppiga perioder.. Och inte för mycket bland folk så de märker. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukade bli beskylld för samma sak tidigare, som att någon på allvar kan hävda att det inte är skönt att ta en kall efter en lång dag på jobbet.


   
SvaraCitera

Embrace this image that has been given before you!

Du vill väl inte vara, gud förbjude, normal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser dig som en tönt, inte alkoholist


   
SvaraCitera

the savior:

och nu är jag knappt lycklig när jag dricker heller...

Dricker man för att känna sig lycklig kanske man har något problem? Det är inte säkert att det är alkoholproblem dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karen Eliot:

Ser dig som en tönt, inte alkoholist

tack [love]

trointeattduärnågot:

Dricker man för att känna sig lycklig kanske man har något problem? Det är inte säkert att det är alkoholproblem dock.

joo jag har ju lite tvångstankar och är ofta paranoid, dricker jag så kan jag slappna av även om jag kan bättra på det genom att vara aggressiv mot mig själv

OF 5:

Brukade bli beskylld för samma sak tidigare, som att någon på allvar kan hävda att det inte är skönt att ta en kall efter en lång dag på jobbet.

jag krökar inte på vardagar heller kan jag tillägga, gjorde det ibland när jag gick i plugget och en öl vart det på min födelsedag som var på en torsdag, likförbannat är man stämplad såhär livet ut verkar det som


   
SvaraCitera

the savior:

men kom igen det gör väl alla som är mellan 18-19 år, singlar och dessutom har festsugna kompisar eller kompisar som tofflar medan en annan inte vill känna sig forever alone.

the savior:

men tycker det är orättvist, jag sköter mitt jobb, tränar flitigt och visst jag går ut mycket på helgerna men jag dricker ju inte varje gång, likförbannat har man den här alkisstämpeln både från min familj, mina vänner och er fast ni inte ens känner mig

Kan vara för att du (åtminstone här) gör en så stor grej av att du supit hela tiden. Med andra ord, du skriver en massa inlägg om det.

Sen kan man ju faktiskt ha alkoholproblem trots att man sköter jobb och tränar, det finns ju några steg innan att sitta på en parkbänk...

the savior:

eller är alla bara avundsjuka?

Troligtvis inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Troligtvis inte.

motargument på det?


   
SvaraCitera

the savior:

motargument på det?

[rolleyes]


   
SvaraCitera