Aviseringar
Rensa alla

Fontänorgasmer bra?


Ämnesstartare

Så jag har alltid varit nyfiken på fontänorgasmer, ser man på porren på nätet märker man hur FANTASTISKA och ENORMA de blir [chocked] men har aldrig lyckats få en själv.

Jag och min pojke sen ungefär 2 mån sen bestämde oss för att verkligen försöka och en kväll fick vi till det. Jag fick en lång sensuell massage, han tog det jätte långsamt över hela kroppen, slickade och masserade med händer, kom sen ner till benen började smeka, slicka och använde vår nya vibrator, hjälpte honom hitta g-punkten och sen låg jag bara och njöt.[cute]

efter ett tag (brukar inte vara så "uthållig") börjar jag känna mig väldigt kissnödig, vet att det brukar vara så. Så jag låter det vara, känner känslan stiga, och till slut tvingar jag undan honom och känner hur det sprutar ur mig. inte så mycket som vissa porrfilmer men en hel del ändå. Känner orgasmen, men det var liksom inte alls skönt som en orgasm ska vara.[shake] Det sköljde en skön känsla över mig men inget speciellt alls, inte alls som en vanlig orgasm ens. [shake]

Är det här verkligen bara en porrfilmsmyt? Det såg ju så skönt ut [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Porr är fejk. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ingen myt men det är skadligt för kroppen du får brist på vitamin B12 på grund av att slidsekretet till en stor del består av detta.


   
SvaraCitera

Ja, men självklart vet ju alla att de som deltar i porr _alltid_ njuter på riktigt!


   
SvaraCitera

skulle gissa att det är högst individuellt [rolleyes]


   
SvaraCitera

Har ni tittat squirting 101 av Axel Braun?
Om inte, gör det, för där lär han ut en hel del tips på hur man gör det smidigast.
Sen så ska man ju inte tro allt man ser på porr, fontänorgasmer kanske inte är något för dig, helt enkelt?


   
SvaraCitera

Nintendo:

Har ni tittat squirting 101 av Axel Braun?
Om inte, gör det, för där lär han ut en hel del tips på hur man gör det smidigast.
Sen så ska man ju inte tro allt man ser på porr, fontänorgasmer kanske inte är något för dig, helt enkelt?

Nej har inte sett den, har den inte heller. Var får man tag i den?[crazy]
eller kan du bara nämna några grejer som han tar upp där? Små tips?[cute]


   
SvaraCitera

Bra, säkert, men jävligt äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din pojkvän ska inte sluta för att det sprutar.

Vaginala orgasmer ska komma på följd, jag har rekord på 7st i rad!

Att du känner dig kissnödig är normalt, många flickor blir oroliga och går på toalett(vilket förstör hela grejen), bra att du strunta i det, dvs.


   
SvaraCitera

theLINDGREN:

Vaginala orgasmer ska komma på följd, jag har rekord på 7st i rad!

Wow. Det låter ju helt fantastiskt. Snälla, lär mig?


   
SvaraCitera

smile234:

Nej har inte sett den, har den inte heller. Var får man tag i den?[crazy]
eller kan du bara nämna några grejer som han tar upp där? Små tips?[cute]

Eh, lite svårt att förklara eftersom han visar hur man ska göra med fingrarna och handen osv.
Vet inte vart den finns att köpa, testa att kolla på ginza eller googla lite.
Annars så har nog Axel Braun någon om fontänorgasmer på sin hemsida: http://www.axelbraun.net/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå hur bestämmer man sig bara för att få fontän orgasm :S ? trodde det va nåt som bara vissa kunde få ? typ som slumpen... gör man något speciellt för å få det? 😛


   
SvaraCitera

trexo0:

gör man något speciellt för å få det? 😛

Man ska stimulera G-punkten intensivt [party]


   
SvaraCitera

trexo0:

trodde det va nåt som bara vissa kunde få ? typ som slumpen...

Lyssnar du nånsin på dej själv? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Man ska stimulera G-punkten intensivt

där ser man [cool]
harlärt mig något nytt

Tickstart:

Lyssnar du nånsin på dej själv?

vad menar du med det [bigsmile]


   
SvaraCitera