Aviseringar
Rensa alla

Fontänorgasmer bra?


Gifted

Lajnowh:

du får brist på vitamin B12 på grund av att slidsekretet till en stor del består av detta.

Äh, drick en energidryck efteråt, innehåller 2 dagars behov av b-vitamin, minst.


   
SvaraCitera

trexo0:

där ser man [cool]
harlärt mig något nytt

Kan länka till läskig hemsida om du vill läsa mer osv [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Kan länka till läskig hemsida om du vill läsa mer

vad innebär läskig hemsida? XD


   
SvaraCitera

trexo0:

vad innebär läskig hemsida? XD

skumma bilder och ännu skummare text :c
http://sonjabengtsson.se/squirting.htm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu, för vissa är det skönare, för andra är det mindre skönt. Det är inte samma för alla.
Det kanske tar ett tag innan det blir bättre, eller så är sprutorgasmer helt enkelt inget för dig.

Du kan förövrigt läsa lite om fenomenet här.
Det är definitivt inte en porrfilmsmyt, däremot är det såklart ofta urin i porrfilmer (ofta så försöker de ju inte ens dölja det: "squirting" != female ejaculation, eller något sånt).

Tyvärr är informationen om "sprutorgasmer" väldigt bristfällig: det finns på tok för lite forskning kring ämnet, vilket är synd.

Lajnowh:

Det är ingen myt men det är skadligt för kroppen du får brist på vitamin B12 på grund av att slidsekretet till en stor del består av detta.

Trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ja, men självklart vet ju alla att de som deltar i porr _alltid_ njuter på riktigt!

[party]


   
SvaraCitera

Hur fan luktade det sen då? Och hur mycket kom det ungefär? Menar inget illa, vill bara veta [smile]


   
SvaraCitera

mayis:

Hur fan luktade det sen då?

Vätskan som kommer vid fontänorgasm är i princip lukt/färg/smaklös.


   
SvaraCitera

trexo0:

vadå hur bestämmer man sig bara för att få fontän orgasm :S ? trodde det va nåt som bara vissa kunde få ? typ som slumpen... gör man något speciellt för å få det? 😛

Lol, alla kan få alla 6 olika sorters orgasmer. Sitter bara i huvudet.

mayis:

Hur fan luktade det sen då? Och hur mycket kom det ungefär? Menar inget illa, vill bara veta [smile]

Se till att drick annansjuice några timmar innan så får det en söt karaktär.

greaterthangreatest:

Det sköljde en skön känsla över mig men inget speciellt alls, inte alls som en vanlig orgasm ens. [shake]

Det ni kan göra är att eskalera upp det. Efter att du fått första så fortsätter ni och du ska alltid försöka hålla inne orgasmen så länge som möjligt. Mina erfarenheter är att orgasmen efter hela tiden blir starkare. Sen får du se hur länge du orkar.


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Se till att drick annansjuice några timmar innan så får det en söt karaktär.

Funkar verkligen det? [no-no]

Fast pjta, mat ska ju påverka sperma osv, så varför inte. Det här måste undersökas. Meh öh, ananas är äckligt :c


   
SvaraCitera

Nintendo:

Funkar verkligen det? [no-no]

Fast pjta, mat ska ju påverka sperma osv, så varför inte. Det här måste undersökas. Meh öh, ananas är äckligt :c

Det funkar, man ska undvika potatis, kål och curry o sånt tror jag - det ska tydligen ge effekten äcklig smak.

Fast det känns lite overkill så räcker att om man vet att man ska ha en knullakt på några timmar att man då förbereder sig med juice på morgonen för båda parterna.

Annans är sjukt gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja blir alltid grymt rädd att jag ska kissa på mig eller nått. Jag har som max fått det kanske 4 ggr på rad, sen klarade jag inte mer [crazy] Aldrig känt att det är jätteskönt, hellre vanlig ^^

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Det funkar, man ska undvika potatis, kål och curry o sånt tror jag - det ska tydligen ge effekten äcklig smak.

Nog sant :O Luktade curry en gång xD fyfan.


   
SvaraCitera

InteOkej:

Nog sant :O Luktade curry en gång xD fyfan.

Fyfan, tack det räcker [ops][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

deltar i porr _alltid_ njuter på riktigt!


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Lol, alla kan få alla 6 olika sorters orgasmer. Sitter bara i huvudet.

[surprised]


   
SvaraCitera