Aviseringar
Rensa alla

Foo Fighters till sverje!!


Ämnesstartare

wohoo!

22/6 på stadion.. älskar stadion.. wohoo!!!!

fast kanske går i norge.. de kommer till norge också, wohoo!!!

ngn annan som är pepp?

tror ni de bara kommer ha en konsert där, inte komma till festivaler eller så? för onödigt om de kommer till typ p&l ändå

ngn som har koll på när biljetterna släpps? tyckte mig höra han på bandit säga nästa vecka


   
Citera
Ämnesstartare

oj la tråden helt fel, är så van med klotter.. om någon vill flytta


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ngn annan som är pepp?

Nja. Är inget fan av dom.

Fast om dom är på någon festival i sommar som jag råkar befinna mig på så ska jag nog se dom. Varför sumpa den chansen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera

Nog för att det var några år sedan jag lyssnade aktivt på dem men att se dem live vore trevligt så varför inte. Jobbigt med Stockholm bara men det går alltid lösa.

Ett annat problem är att min Foo Fighterssälskande vän som definitivt skulle hängt på bor på Irland just nu men jag får börja tjata nu! Kan alltid ro hem honom om jag har någon ledig dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad heter deras kändaste låt nu igen? [blush]

den som börjar typ "hello there all of you angels, this will take a wiiile"


   
SvaraCitera

Dräparen:

den som börjar typ "hello there all of you angels, this will take a wiiile"

Den första jag kommer och tänka på är Learn to fly, den börjar ungefär så. Kan det vara den? Den är eller var rätt känd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte vad jag tycker om dem riktigt än. Menar, all my life och the pretender är jäkligt bra, men de har gjort oerhört mycket meh, också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Den första jag kommer och tänka på är Learn to fly, den börjar ungefär så. Kan det vara den? Den är eller var rätt känd.

aah tror det är den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte alltid så imponerad av dom tyvärr, men pretender och monkey wrench är jävligt bra


   
SvaraCitera

Dräparen:

aah tror det är den!

Okej! Den är rätt bra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

"hello there all of you angels, this will take a wiiile"

aaa det är learn to fly bara att texten inte är exkat så[crazy]

Budolicious:

Vet inte vad jag tycker om dem riktigt än. Menar, all my life och the pretender är jäkligt bra, men de har gjort oerhört mycket meh, också.

tycker over all de är ett suveränt band, kanske inte värt att gå och se om du tycker de är mest meh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

är inte alltid så imponerad av dom tyvärr, men pretender och monkey wrench är jävligt bra

johnossi kommer till falun!!!!!!!!!!!!! jag vill fan gå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

johnossi kommer till falun!!!!!!!!!!!!! jag vill fan gå

Trodde dom var större än så, kan inte va lätt för dom. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Trodde dom var större än så, kan inte va lätt för dom. [n]

haha vadå[crazy] är något med att bandit startat ngt i dalarna vet inte vad det är


   
SvaraCitera