Aviseringar
Rensa alla

Foo Fighters till sverje!!


Ämnesstartare

Lounge fact:

haha vadå[crazy] är något med att bandit startat ngt i dalarna vet inte vad det är

Mhm, fascinerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Mhm, fascinerande.

inte så falun är rättvik direkt haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

inte så falun är rättvik direkt haha

Röv som röv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that would be bad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg verkar som dave kör marigold för jämnan.. alltså låten han sjöng i nirvana. vore great att se vad som helst osmh ar nirvanasjäl i sig, jättebra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beställt biljetter nu [love]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

beställt biljetter nu

Härligt! Ståplats eller? Finns det många kvar eller det kanske du inte kunde se?

Måste ta tag i det nu i veckan men folk velar så förbannat så jag vet inte hur många biljetter jag måste ha. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Härligt! Ståplats eller? Finns det många kvar eller det kanske du inte kunde se?

ja, ståplats! stod inte hur många det var kvar

El Guaje:

Måste ta tag i det nu i veckan men folk velar så förbannat så jag vet inte hur många biljetter jag måste ha. [crazy]

ah säg åt dem att bestämma sig då [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

stod inte hur många det var kvar

Okej, jag kollar varje dag när jag vaknar så det fortfarande går att beställa. Är livrädd för att de ska ta slut. Så jag får väl kräva dem på ett svar snart så jag kan släppa det. Vore skönt att göra det så man bara kan börja längta, blir nog riktigt, riktigt kul! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej, jag kollar varje dag när jag vaknar så det fortfarande går att beställa. Är livrädd för att de ska ta slut. Så jag får väl kräva dem på ett svar snart så jag kan släppa det. Vore skönt att göra det så man bara kan börja längta, blir nog riktigt, riktigt kul! [smile]

fast tar nog inte slut i första taget när det fortfarande finns kvar, men man vet ju aldrig! ja [bigsmile] men är för lång tid kvar!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men man vet ju aldrig!

Nej precis. En dag är de bara slut!

Lounge fact:

men är för lång tid kvar!

Det går fort! Eller kanske inte än men sen i April,Maj brukar tiden gå fort. Du vet den där våren som vissa gillar så skarpt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det går fort! Eller kanske inte än men sen i April,Maj brukar tiden gå fort. Du vet den där våren som vissa gillar så skarpt!

[bigsmile] det e sant.. ser fram emot det, först foo fighters, sedan midsommar och sedan p&l, efter varandra


   
SvaraCitera

Lounge fact:

först foo fighters, sedan midsommar och sedan p&l, efter varandra

Haha usch är det midsommar där i mellan också? Jobbigt, det lär jag inte orka fira om jag kommer iväg på de andra två. Man är ju inte 20 år längre! [crazy]

Men det blir en kul period där, foo fighters är klart iaf, p&l börjar väl bli mer tveksamt men jag hoppas fortfarande på det. Blir det av behöver man inte göra mer den sommaren. [smile]


   
SvaraCitera

Då var biljetterna äntligen ordnade. Bara börja packa nu så är det snart dags! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Då var biljetterna äntligen ordnade. Bara börja packa nu så är det snart dags! [party]

wee 😀 snart? typ 4 månader [sad]


   
SvaraCitera