Aviseringar
Rensa alla

Forever alone


Ämnesstartare

Ojj... det var ett bra tag sen man besökte den här sidan allt är så... Shiny[cool]

men Forumet har hjälpt mig förut så jag tyckte att det var dags igen att be om lite råd. Mitt problem är väl ganska enkelt (topic). Jag är en förnuftig snubbe som har ett soft liv inga problem att lägga mer energi på än att ta en kopp kaffe och filosofera ett par timmar över på ett café. Men när det kommer till att träffa B-rudar så är jag exceptionellt dålig... Jag är ingen hunk, rik eller har några andra fördelar som ger mig ett försprång på jaktmarkerna (Krogen, stan m.m). Visst har man väl träffat några stycken men det har antingen slutat i sängen och man har aldrig hört från dom igen eller så har man hamnat i den ökända friends-zonen. Vad gör jag fel?!? Jag är en omtänksam, kramgo jävel som älskar livet, inga som helst problem med det sociala whatsoever. Någon som har ett par tips i bakfickan eller lite taktik över hur man ska lägga upp en snygg aproach mot en söt tjej och INTE fucka upp det? Det tåls att tillägga att jag är rätt blyg mitt självförtroende är det inget fel på men blygheten är värre om jag inte dragit i mig några stadiga jävlar.


   
Citera

Panzerschutze:

Jag är ingen hunk, rik eller har några andra fördelar som ger mig ett försprång på jaktmarkerna (Krogen, stan m.m).

byt attityd.
det är oattraktivt att resonera så där


   
SvaraCitera

Håller med framtidstron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

byt attityd.
det är oattraktivt att resonera så där

nejnej det är väl lite fördomsaktigt att resonera så det vet jag. Jag ställer mig inte i ett hörn och tittar i golvet så fort någon Gym-apa kliver in i rummet. Men det är lite så det känns för det flesta kan jag tro eftersom såna personer kliver in med sitt ego i högsta hugg. Och jag tror inte att det egentligen är ett problem men man kan inte undgå och fundera över om det inte hade varit enkelt att just vara den där gym-apan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enklare*


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

Jag ställer mig inte i ett hörn och tittar i golvet så fort någon Gym-apa kliver in i rummet.

menar inte att det är vad som skulle vara oattraktivt, utan attityden till flickor och livet och knulla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

menar inte att det är vad som skulle vara oattraktivt, utan attityden till flickor och livet och knulla

kan du utveckla?


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

kan du utveckla?

det är svårt.


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

Men det är lite så det känns för det flesta kan jag tro eftersom såna personer kliver in med sitt ego i högsta hugg. Och jag tror inte att det egentligen är ett problem men man kan inte undgå och fundera över om det inte hade varit enkelt att just vara den där gym-apan?

Sådana där s.k. "gym-apor", som du beskriver det så fint, tilltalar nog inte så många tjejer alls. Killar med stort ego är fruktansvärt oattraktiva.
Jag tror att de förmodligen har lätt för att få ligg, men jag uppfattar dem som oseriösa.
Mitt tips är att bara vara trevlig och intresserad. Självgodhet is not the shit.


   
SvaraCitera

Vill du ha någon som du tänkt älska hela livet, måste man låta det ta sin tid ibland.
Man ska absolut vara sig själv.

Vet inte hur det är med dig, men man kan även ändra vad man tar emot för första intryck.

Klart du inte vill ha någon "ful" (i dina ögon då) tjej, men att satsa på någon som ser ut som nån fotomodell och bara leker med killar är ingen bra idé.

Satsa även på att hitta någon som inte bara blir din "flickvän" utan även din bästa vän, ett sånt förhållande varar ofta länge.

Låter som nån gammal gubbe, men följ ditt hjärta när du söker din vän, är det rätt så märker du det förr eller senare 🙂


   
SvaraCitera

Panzerschutze:

Vad gör jag fel?!?

Du är ute efter ett förhållande? Jag trodde de som hängde på krogar bara var ute efter one night stands.. Aktivera dig inom något som du tycker om, någon sport eller annan aktivitet..

Det hade nog jag gjort om jag var ute efter ett förhållande. [crazy]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

d löser sig nog


   
SvaraCitera

överlag vet flickor ej vad dem vill, så vad du gör spelar ändå ingen roll.
Fast vad vet jag.


   
SvaraCitera