Aviseringar
Rensa alla

Formen, kan någon förklara?


Ämnesstartare

Ursäktar för den dåliga bilden men haha, ni ser ju att det går in sådär konstigt i mitten nedanför magen där man har byxlinjen liksom. Sådär ser typ min kropp ut om man ska säga. Vad är det som räknas som höfter egentligen? Jag menar haha, punkt blå, pilen eller punkt rosa? Ser så sjukt ut när höftbenen kommer och sen går det in där under liksom. Är ju så lång också så jag vet inte, ser lite märkligt ut..

ÄNDRAT 2009-05-15 20:49
Ursäktar för den dåliga bilden men haha, ni ser ju att det går in sådär konstigt i mitten nedanför magen där man har byxlinjen liksom. Sådär ser typ min kropp ut om man ska säga. Vad är det som räknas som höfter egentligen? Jag menar haha, punkt blå, pilen eller punkt rosa? Ser så sjukt ut när höftbenen kommer och sen går det in där under liksom. Är ju så lång också så jag vet inte, ser lite märkligt ut..
Och det beror inte på fett för jag är inte fet jag är ca 175 lång och väger 63kg
[/img] [/img]

ÄNDRAT 2009-05-15 20:52
Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror att jag förstår hur du menar. Antingen så är det ganska normalt eller så är du och jag skapade att vara fula [party]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Jag ser också ut sådär 🙁 Är inte för att jag har massa fett heller, jag vägde mycket mindre förut men hade fortfarande den formen, det är ben liksom..


   
SvaraCitera

Har också så. Är ganska säker på att det inte är fett, utan benen som går så.


   
SvaraCitera

Har också så.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, så ser tjejkroppen ut. Det går in så på alla. Vissa mer, vissa mindre. På dig syns det väl mer eftersom du är smal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och på killarna går det bara rätt ner eftersom dom inte har några runda höfter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker ditt lår verkar lite väl vågigt alltså [sad]


   
SvaraCitera

ser också ut så, konstigt kosntigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också så, och ingen bredd över rumpan tyvärr 🙁 ingen markerad midja heller så jag har värsta pojkkroppen typ.


   
SvaraCitera

Tror det är avsaknaden av muskler som ger inbuktningen mellan låren och sidorna av buken.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera