Aviseringar
Rensa alla

Formulek: Hur bra är ditt kontaktnät?


penja

Oj, snodde ju typ sonias.. oops


   
SvaraCitera

Ja det har jag

Du behöver äta men du är för trött för att gå till affären och sedan laga maten, har du någon att höra av dig till?


   
SvaraCitera

aa

du måste misshandla någon.. har du någon som kan fixa d..


   
SvaraCitera

haha njae..... eller, känner nog nån som känner nån liksom. men känner ingen direkt nä Ledsen OCH JAG VILL INTE MISSHANDLA NÅN SÅ DET ÄR VÄL LIKA BRA VA!!!

du känner dig yr å behöver en värktablett... vem ringer du


   
SvaraCitera
mynona

Inte kan jag säga vem jag ska ringa: trådens fråga är "Har du en sådan person i ditt nätvärk?" och ja, det har jag. 

Du vill närvara på en enormt snobbig adelsmiddag. Kan du fixa detta med ditt kontaktnät, till dig själv eller någon som frågar? 


   
SvaraCitera

Till mig själv möjligen pga släktband men skulle nog få knixa rätt länge & kanske ev följa i vissa karriärfotspår jag ej vill följa 

Du vill gosa på en hund, känner du någon som kan fixa fram en?


   
SvaraCitera

Har egna hemma men om jag absolut vill gosa med en annan hund så vet jag någon annan som kan ställa upp :p

du vill ha en sjuk adrenalin kick, finns det någon du skulle kunna ringa då?


   
SvaraCitera

Nej

om du vaknar med minneslucka och en död gatuflicka i din säng, har du någon att ringa då?


   
SvaraCitera
mynona

edit: 
Materialarn: Ja, det finns det. Om jag överlämnar mig i dessa personers händer kan det nog bli åka af. 

Kronotomi: Ja. I alla fall två. 

skulle det rent teoretiskt-hypotetiskt sett finns en möjlighet för dig att förmedla kontakter för att få tag på olagliga substanser?


   
SvaraCitera

Ja de finns de... :l

kab du ringa någon ifall din spis går sönder?


   
SvaraCitera

jo

Du är på stan o bajsar på dig o du känner att du måste ha hjälp med att komma därifrån o sånt, vem ringer du? 


   
SvaraCitera