Aviseringar
Rensa alla

Fortfarande oskuld!


Ämnesstartare

Jag är 19 år, ska fylla 20 och är fortfarande oskuld. Hade en pojkvän när jag var typ 9 år och då fick jag en kyss av honom innan det tog slut. Så jag är inte precis erfaren i det heller. Men jag är jävligt trött på det och vill så gärna ha en pojkvän.

Men hur tusan ska jag träffa någon om jag mest stannar hemma? Jag vill ut på nån klubb eller nåt men då vill jag ju inte gå själv. Det vore bäst om man kunde gå med någon. Problemet där är att jag har EN kompis där jag bor och hon har en son, så hon kan nog inte gå.

Fast ska jag träffa nya kompisar också så borde jag väl gå själv. Men har någon förslag på några ställen att möta folk på i Borås?


   
Citera

Emii:

Borås

Tycker synd om dig. 🙁


   
SvaraCitera

Du ska vara glad som vara ifred [zzz]


   
SvaraCitera

Emii:

Men hur tusan ska jag träffa någon om jag mest stannar hemma?

Internet.


   
SvaraCitera

Orka känna press på att sexa. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

Du ska vara glad som vara ifred

Men jag har varit ifred så mycket redan! [cry]


   
SvaraCitera

Sluta leta bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Orka känna press på att sexa.

Nää det är mest att jag vill ha en pojkvän vi behöver ju inte ha sex med en gång såklart. Man ska ju tycka om varanndra och kännas att detär rätt liksom.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Orka känna press på att sexa. [sad]

Hm, coolt.


   
SvaraCitera

Emii:

Nää det är mest att jag vill ha en pojkvän

Ge upp så kommer du hitta någon. [y]
Jag har just accepterat tanken på att leva ensam resten av livet när jag träffade min pojkvän. [smile]


   
SvaraCitera

1. Sex är ingen brådska. Visst, jag förstår att du känner press, men du gör saken värre än vad det är.

2. Prova att gå ut själv [smile] Värt ett försök!


   
SvaraCitera

Tickstart:

Hm, coolt.

Nej, jag tycker faktiskt att det är ganska lamt att få panik för att man är oskuld.


   
SvaraCitera

Knothole:

1. Sex är ingen brådska. Visst, jag förstår att du känner press, men du gör saken värre än vad det är.2. Prova att gå ut själv [smile] Värt ett försök!


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, jag tycker faktiskt att det är ganska lamt att få panik för att man är oskuld.

Lätt för dej att säga [blush]


   
SvaraCitera