Aviseringar
Rensa alla

Fortfarande oskuld?


Ämnesstartare

Jag och killen bestämde att vi skulle mysa och detta slutade med att han var inne i mig (första gången). Han tryckte inte in den helt för att vi ville vänta. Det kändes inte heller som att han var inne helt så jag sa ingenting om den saken.

En-två dagar efter det har jag börjat blöda och det har hållt på i ca 3 dagar och är inte så överdrivet mycket. Jag vet inte om det är mens eller om det är blod som har med det vi gjorde att göra. Min mens ska egentligen komma nästa vecka och det är mycket de första dagarna. Det som jag har fått är verkligen inte mycket.

Vad kan det vara?


   
Citera
Ämnesstartare

CCrry:

Han tryckte inte in den helt för att vi ville vänta. Det kändes inte heller som att han var inne helt så jag sa ingenting om den saken.

Vet hur osäker man blir. "Är jag oskuld?"... (Var dock glad för att han inte tryckte in den fastän du sa Nej innan.)
vissa säger att man är det för att man inte "Knullat". Enligt andra Har man haft samlag för att killen vart inne i dig.

Jag vet fortfarnde inte svaret på frågan. Jag kan dock säga dig att det där med blödningen... Alla blöder inte första gången och har han, någon annan eller du vart nere och hållt på förr, så minskar risken för blödning.
Sen är det väl lite mystiskt att det ska börja blöda dagen efter, tycker du inte?


   
SvaraCitera
zent
 zent

Du är inte oskuld längre om penis varit inuti din kussimurra [y]


   
SvaraCitera

CCrry:

han var inne i mig

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CCrry:

Fortfarande oskuld?

Fick du satsen i munnen efteråt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Jag vet fortfarnde inte svaret på frågan. Jag kan dock säga dig att det där med blödningen... Alla blöder inte första gången och har han, någon annan eller du vart nere och hållt på förr, så minskar risken för blödning.Sen är det väl lite mystiskt att det ska börja blöda dagen efter, tycker du inte?

Nja, jag vet inte vad jag ska tycka faktiskt. Är mycket förvirrad själv. Jag kände varken smärta eller något, därför jag tvekar på om vi ens hade riktig sex. Jag förstår att jag delvis hade den i mig men samtidigt vet jag att det inte var "på riktigt" utan mer att vi lekte att vi gjorde det första gången. Det är också skumt att det börja blöda :/, får mig att tänka att vi verkligen hade sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CCrry:

han var inne i mig

obs du måste alltid använda kondom, du verkar som en sådan som ej fått ordentligt med sexualkunskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir sur på mänsklighetn nu.

Förstår inte hur du ens kan tveka [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

obs du måste alltid använda kondom, du verkar som en sådan som ej fått ordentligt med sexualkunskap

Vi hade kondom, och nej du har fel.

OF 5:

blir sur på mänsklighetn nu.Förstår inte hur du ens kan tveka

Förklara för mig då så jag inte tvivlar.


   
SvaraCitera

det är inte så viktigt såntdär
bestäm själv, ser du det som att du är oskuld?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det är inte så viktigt såntdärbestäm själv, ser du det som att du är oskuld?

På ett sätt ja, men sen att det kom blod får mig att tvivla som sagt.


   
SvaraCitera

CCrry:

På ett sätt ja, men sen att det kom blod får mig att tvivla som sagt.

om man måste blöda för att förlora oskulden är jag fortfarande oskuld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om man måste blöda för att förlora oskulden är jag fortfarande oskuld

Har inte hävdat att man måste blöda, men försök att se det från min vinkel så slipper vi onödiga kommentarer.


   
SvaraCitera

CCrry:

Har inte hävdat att man måste blöda, men försök att se det från min vinkel så slipper vi onödiga kommentarer.

ser jag det från din vinkel ser jag det bara som att du gjort en höna av en fjäder[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ser jag det från din vinkel ser jag det bara som att du gjort en höna av en fjäder

Jag vet det, och kan inte säga att du har fel. Det är en stor sak för mig och jag kan inte bara låta det vara utan att veta vad som egentligen hände. För många kanske det är en sak som de gör snabbt och sen är det över men för mig är det nog lite mer än så.


   
SvaraCitera