Aviseringar
Rensa alla

Fortsätta växa på längden?


privat
Ämnesstartare

Hej!
Jag är en tjej på 14 år som är 168,5. Jag har inte vuxit på ungefär ett och ett halvt år och därför undrar jag om jag kommer växa någon gång eller om jag har stannat i växten. 
Vad tror ni?


   
Citera

Puberteten pågår i ungefär 6 år, sen har man växt klart. Du kommer nog växa mer tror jag.


   
SvaraCitera
Haien

Även fast puberteten kan pågå länge så är nog sannolikheten att du slutat växa helt nu ganska stor eftersom du inte vuxit på 1,5 år. Men 168 är inte kort, det är alldeles lagom!


   
SvaraCitera
privat
Ämnesstartare

HashtagLame:
Puberteten pågår i ungefär 6 år, sen har man växt klart. Du kommer nog växa mer tror jag.

Ja min pappa tror också att jag kommer bli längre och jag hoppas det. Har alltid velat bli 173 cm lång. Tycker att det är en perfekt längd 🙂 Vi får hoppas och se.


   
SvaraCitera
privat
Ämnesstartare

HashtagLame:
Puberteten pågår i ungefär 6 år, sen har man växt klart. Du kommer nog växa mer tror jag.

Ja, min pappa tror också att jag kommer bli längre och jag hoppas det. Jag har alltid velat bli 173 cm lång eftersom jag tycker det är en sån perfekt längd 🙂 Vi får hoppas och se. Tack för svar


   
SvaraCitera
privat
Ämnesstartare

Haien:
Även fast puberteten kan pågå länge så är nog sannolikheten att du slutat växa helt nu ganska stor eftersom du inte vuxit på 1,5 år. Men 168 är inte kort, det är alldeles lagom!

Ja men min äldre syster hon blev 173 cm lång. Hon var ungefär 172 när hon var 15 och växte 1 centimeter året därpå. Fast det kanske beror på att hon fick sin mens senare än mig. Iallafall jag hoppas att jag blir lika lång som henne och tack för svaret 🙂


   
SvaraCitera

privat:

Ja, min pappa tror också att jag kommer bli längre och jag hoppas det. Jag har alltid velat bli 173 cm lång eftersom jag tycker det är en sån perfekt längd 🙂 Vi får hoppas och se. Tack för svar

Tack! Är 173 😉


   
SvaraCitera