Aviseringar
Rensa alla

Forum ang. Valet USA 2012


Ämnesstartare

Jag tycker att det skulle vara passande med ett forum där frågor som rör valet i USA 2012 inklusive framtagningen av en republikans kandidat. Jag vet att det är något jag gärna skulle vilja se men självklart undrar jag också hur stort intresset är för ett sådant typ av forum. De flesta svenska ungdomar är nog inte särskilt intresserade av valet men jag är övertygad om att det måste vara fler än jag.


   
Citera

nej


   
SvaraCitera

Han har ju en del intressanta ideer kandidaten men.. det är USA, dem kommer fortsätta precis som vanligt. Ryssland kommer likaså fortsätta precis som vanligt efter sitt presidentval.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter snarare som att det skulle räcka med en tråd. Oavsett vad man tycker om amerikansk politik kan man inte undgå faktumet att valresultatet kommer ha stor betydelse i hela världen.


   
SvaraCitera

åtta:

André Vifot Haas:

vad säger ni?


   
SvaraCitera

BenedictusXVI:

Jag tycker att det skulle vara passande med ett forum där frågor som rör valet i USA 2012 inklusive framtagningen av en republikans kandidat.

Starta en tråd i Politikforumet eller Övriga aktuella nyheter och händelser. Om intresset visar sig vara stort kan vi kanske lägga upp ett forum sedan!


   
SvaraCitera